Tända kaminen i sommarstugan i lördagsTillbringat ett gäng trevliga timmar hos en fd stallägare. Vad mysigt det var att träffa henne igen
Nu är första brasan för säsongen tänd. Fuktigt i huset och så kan vi inte ha det
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tända kaminen i sommarstugan i lördagsTillbringat ett gäng trevliga timmar hos en fd stallägare. Vad mysigt det var att träffa henne igen
Nu är första brasan för säsongen tänd. Fuktigt i huset och så kan vi inte ha det
![]()
Din BS verkar vara mer vettig än min?Boendestödet klartmitt mål idag var att ta mig igenom sovrummets klädhögar och hitta mina försvunna jeans
mission accomplished!
Orkade även gå igenom den klädhängare som stått nästintill orörd i över ett år.
![]()
Har precis tänt på,jag var ju ändå ute o blev blöt när jag var i affären o på apoteket, inser också att jag inte alls mår så bra som jag trodde.
Jag kommer strax innan!Vi brukar sikta på att åka 15, då kommer vi iväg 10 över![]()
Har just ätit jag åxo så jag är proppmätt .Blev Cili con carne med massor av vita bönor så det är tur bara katten och jag är hemma .Varmt o skönt,brasan sprakar så mysigt och magen är mätt.
Har precis tänt på,jag var ju ändå ute o blev blöt när jag var i affären o på apoteket, inser också att jag inte alls mår så bra som jag trodde.