Vad gör vi nu då? Del LXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åh det var så kul att hoppa igen, tyckte även min häst som bjöd rejält på hindren :). Först hoppade vi ett språng på 40 cm men kändes puttenuttigt så sen körde vi två språng på 50 cm som blev felfria och fina :). Så bad jag mamma höja till 60 cm och hoppade det några få gånger (men vi höll oss mest på den höjden idag), efter två felfria språng slutade vi för idag :). Jag är så nöjd och så himla glad! Jag kände ärligt talat en svag rädsla i magen när jag styrde på hindret, kanske hästen kände det, spelar nog ingen roll då jag red på aktivt på hindret och VILLE hoppa då det är så himla roligt!! . 7 veckor sedan vi hoppade sist :).

img-0078.JPG
Får inte in bilder från forumbilder haha
Är nog för seg i hjärnan idag

Tog en lugn och avslappnad promenad med Annie. När vi kom hem och jag skulle longera lite började det regna och hon blev superbusig. Min lilla knäpphäst :heart

Nu ska jag krypa ner i ett bad och fundera på om jag vill äta något idag eller inte.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 163
Tjatter Jag och sambon åker ner till västsverige i månadsskiftet maj/juni. Vi kommer bo och utgå från Ullared till en början och spendera två... 2 3
Svar
41
· Visningar
1 102
Senast: Blyger
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 782
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 334

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka