Vad gör vi nu då? Del LXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åh det var så kul att hoppa igen, tyckte även min häst som bjöd rejält på hindren :). Först hoppade vi ett språng på 40 cm men kändes puttenuttigt så sen körde vi två språng på 50 cm som blev felfria och fina :). Så bad jag mamma höja till 60 cm och hoppade det några få gånger (men vi höll oss mest på den höjden idag), efter två felfria språng slutade vi för idag :). Jag är så nöjd och så himla glad! Jag kände ärligt talat en svag rädsla i magen när jag styrde på hindret, kanske hästen kände det, spelar nog ingen roll då jag red på aktivt på hindret och VILLE hoppa då det är så himla roligt!! . 7 veckor sedan vi hoppade sist :).

img-0078.JPG
Får inte in bilder från forumbilder haha
Är nog för seg i hjärnan idag

Tog en lugn och avslappnad promenad med Annie. När vi kom hem och jag skulle longera lite började det regna och hon blev superbusig. Min lilla knäpphäst :heart

Nu ska jag krypa ner i ett bad och fundera på om jag vill äta något idag eller inte.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt!
Svar
11
· Visningar
101
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 299
Tjatter Jag och sambon åker ner till västsverige i månadsskiftet maj/juni. Vi kommer bo och utgå från Ullared till en början och spendera två... 2 3
Svar
41
· Visningar
1 104
Senast: Blyger
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 786