Malin_L
Trådstartare
Såklart!Både och såklart!![]()
![]()
Muséet har jag ju varit på, men vill åka dit igen. Teaterna finns det väl inga biljetter till förens om typ 2 år.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såklart!Både och såklart!![]()
![]()
Tycker faktiskt lite synd om äldsta systerdottern som inte fick se de klassiska grejjor hon ville, som Sagrada Família och gå upp i lutande tornet i Pisa och sånt. Det funkade liksom inte att få ihop det med de andra barnens behov och viljor
Det kanske är en realistisk tidsplan för att spara ihop pengar?Såklart!
Muséet har jag ju varit på, men vill åka dit igen. Teaterna finns det väl inga biljetter till förens om typ 2 år.
Äter frukost, dricker kaffe och planerar dagen. Ska en sväng till banken och lösa in en check från försäkringsbolaget. Sonen kraschade sin NYA datorför att han inte hade Word installerat...
Tur (!!) vi har drulle och fick en ny på försäkringen. Vill ni se hur en kraschad dator kan se ut av ett ilsket barn?
![]()
Ska vi installera Word på den nya? Kanske det kanske! Lugnast så![]()
Neeeeeeeeeeeej hennes son har inte lärt av mig.......................OJ! Tur att ni hade drulleOch ja, Word är nog att rekommendera
Av någon anledning kom jag att tänka på @dobbis helt plötsligt...![]()
![]()
![]()
Neeeeeeeeeeeej hennes son har inte lärt av mig.......................![]()
Haha jag har alltid budget för att åka till LondonDet kanske är en realistisk tidsplan för att spara ihop pengar?(det har blivit en del lyxkonsumtion i sommar
)
nej den dog och den nya är
Fick du ordning på din krångelmaskin?![]()
Det kom som en soffa ivägen. Och ett EM. Och en liten kryssning däremellanHaha jag har alltid budget för att åka till London![]()
Haha jäklar i mig! Känner du dig rik nu?Det kom som en soffa ivägen. Och ett EM. Och en liten kryssning däremellanTur att jag har fått löneförhöjning
på hela 3,36kr/h
![]()
nej den dog och den nya äroch har redan varit inne i affären och jag har plågat supporten.
Det gick bra, läkaren fick bara påminna mig att andas
Hem en liten sväng sen är det dags för cellprov hos gyn...
Enormt!Haha jäklar i mig! Känner du dig rik nu?
Fel företag. På alla sätt och vis...Är i telefonkö
@Ninnurur, kan inte du fixa så att mitt paket som skickades till Schenkers terminal i Borlänge (puckad Tradera-säljare som av flera anledningar kommer att få ett - i feedback) kommer till mitt lokala ombud istället? Du håller ju på med logistik menar jag![]()
![]()