Vad gör vi nu då? Del LXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tycker faktiskt lite synd om äldsta systerdottern som inte fick se de klassiska grejjor hon ville, som Sagrada Família och gå upp i lutande tornet i Pisa och sånt. Det funkade liksom inte att få ihop det med de andra barnens behov och viljor :( Men hon fick ju se Napoli Sotterranea iaf :up: även om hon helst hade velat gå omkring där själv utan guide :crazy: :angel: :D

Inte är det roligt att behöva hjälpmedel men gå inte i samma fälla som mig och var för envis bara och tycka att det ska fungera ändå med ren envishet. :angel:
Du vet ju hur det ser ut hos mig numera med div. saker.
Inte är det direkt roligt men har nog bäddat lite dumt själv genom åren tyvärr. :D
Hoppas det du har nu räcker och gör bra nytta för dig. :love:
Framför allt: var rädd om dig!

For in en sväng till stan för att betala grävningen. Skulle köpa fönsterskrapa och smörgåsmargarin.
Kom hem med en fönstertvätt och en burk surströmming (också) :D
Dagen är räddad. :up:

Kan för omväxlingen köra sand för att fylla kassunen. Kompisen skulle komma över med lite sand. Han tippade av ett lastbilslass. :eek: Så nu har jag fin mosand att fylla alla tomtens gropar med. Kassunen sväljer inte mer än ett par kubik.

Äter frukost, dricker kaffe och planerar dagen. Ska en sväng till banken och lösa in en check från försäkringsbolaget. Sonen kraschade sin NYA dator :crazy: för att han inte hade Word installerat...
Tur (!!) vi har drulle och fick en ny på försäkringen. Vill ni se hur en kraschad dator kan se ut av ett ilsket barn? O_o

AQKAAAAC0sBodHRwczovL2NkbjEuY2RubWUuc2UvNDc4NjQ3Ny85LTMvaW1hZ2VfNTlhNjc5ZTg4OGU1OWQ3MjY3NDBmM2VjLmpwZw

Ska vi installera Word på den nya? Kanske det kanske! Lugnast så :p

OJ! Tur att ni hade drulle :crazy: Och ja, Word är nog att rekommendera :D

Av någon anledning kom jag att tänka på @dobbis helt plötsligt... :angel: :p :rofl:

Är i telefonkö :meh:

@Ninnurur, kan inte du fixa så att mitt paket som skickades till Schenkers terminal i Borlänge (puckad Tradera-säljare som av flera anledningar kommer att få ett - i feedback) kommer till mitt lokala ombud istället? Du håller ju på med logistik menar jag :angel: :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 60 61 62
Svar
1 233
· Visningar
42 871
Senast: Sel
·
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
71 019
Tjatter Jag och sambon åker ner till västsverige i månadsskiftet maj/juni. Vi kommer bo och utgå från Ullared till en början och spendera två... 2 3
Svar
41
· Visningar
1 187
Senast: Blyger
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
69 540