Vad gör vi nu då? Del LXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Markägaren och jag håller på att fixa bron för fullt! Så skönt att jag har ännu mera bete till hästarna sen :banana:
Han har dessutom gjort en postlåda till mig :D fastän han inte gett fullt klartecken om huset än :laugh:
Men så nu finns det i alla fall en postlåda för när jag flyttar dit sen :D

Svär över min köksmaskin! Köpte till så jag kan använda den som matberedare men jag får inte på den delen! Och bosch hemsida ligger såklart nere! Och det står att det ska passa min modell.

Igår hängde jag ut min regnjacka på vädring och glömde såklart bort det. Nu ösregnar det... :meh: aja, hellre regn idag än imorrn!

Jag vill inte påstå att jag är duktig på skrift men jag stör mig fortfarande på sådana här skrivsätt:

Alt 1: Drogs inte de in......
Alt 2: Ja....men när xx hoppade över hindret så stukade hästen sitt ena framben.. inne hos veterinären nu.. vet ingen prognos då hälfan efter stukningen blivit värre och värre....

Tyvärr bara klass 2 :( Den irländska domaren ville ha honom i klass 1 men en 6:a på Kesos fisiga skritt förstörde det. Nåja, han hoppade suveränt och fick applåder av publiken. Tydligen publikens favorit :D
Galoppen är också bra och han fick beröm för temperament och uppfostran.

Nu ska jag tappa honom för att spara till framtiden och han ska tävlas och sen säljas

Det är ju jättebilligt! O_o
Ja, det är ju inte dyrt iallafall. Men hen menade på att de brukar vara ridna för det priset. Kollade Hästnet för att se hur marknaden såg ut, och där var mest hingstar och föl för runt det priset. De ridna, friska och i lagom ålder (dvs ej födda typ -92) börjar först vid 10.000.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 58 59 60
Svar
1 188
· Visningar
41 249
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
71 019
Tjatter Jag och sambon åker ner till västsverige i månadsskiftet maj/juni. Vi kommer bo och utgå från Ullared till en början och spendera två... 2 3
Svar
41
· Visningar
1 182
Senast: Blyger
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
69 520