Vad gör vi nu då? Del LXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Känns hemskt men jag sitter här i soffan, bilar 2 går på TV:n (orkar inte koppla om) dator i knäet och en liten urgo, trött hundrackare brevid mig som har huvudet precis mellan datorn och mig :D

Jag är hundvakt åt brors min lilla hundracka och han är uuuuursöt och go. Njuter i fulla drag.

Sambon har det värre dock,sitter i grävmaskinen och fick det tunga beskedet att en vän till honom gått bort i morses. 45 år gammal. Jävla cancer!

@MacGyver Hur går det med ditt hus/container? Du har inte uppdaterat på länge :) Nyfiken ju
Jag kommer att uppdatera snart, det går framåt iallafall kan jag meddela. Att jag inte uppdaterat kommer sig av att Photobucket stängt av länkningen om man inte betalar en massa pengar så jag ska flytta allt därifrån och blåsa kontot, jag har inte bestämt om jag ska ha egen server eller använda nån annan gratistjänst.

Katten vaknade till slut och gick för att sova på soffan, så nu har jag hämtat sushi och katten är mycket intresserad. Tills hon får bitar av laxen och räkan, då bara slickar hon på den och stirrar stint för att jag inte köpt yakiniku som hon gillar skarpt.

Min hjärna har tagit en "Jam-out". Den vill inte helt "enkelt". Och jag hatar det, riktigt jävla avskyrshatar det.
Men när 4/4 pass går alldeles förträffligt jävla uruselt....så är det väl bara att konstatera att så är fallet. Blääää.

Det var vad jag kom på nu ikväll...någon timme efter helvetespasset dök den här gamla dängan upp i hjärnan från absolut ingenstans... :cool:

Fasen vad bra det går nu! Jag har fått ihop kikärtorna och skulle börja värma olja, letar efter termometern och hittar den inte. Frågar maken som letar fram den efter att ha haft den igår. I diskhon där det har runnit vatten, en termometer gillar inte vatten det är batteri och elektronik i en sån.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 57 58 59
Svar
1 174
· Visningar
40 626
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
71 006
Tjatter Jag och sambon åker ner till västsverige i månadsskiftet maj/juni. Vi kommer bo och utgå från Ullared till en början och spendera två... 2 3
Svar
41
· Visningar
1 182
Senast: Blyger
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
69 516