Vad gör vi, nu kör vi! Del XLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ibland önskar jag att det fanns en person som ringde och frågade mig om de kunde longera min häst, eller möjligtvis tömköra honom så att det går framåt med honom och han blir inriden till slut. Jag är så otaggad, men jag vill få honom riden och just nu litar jag inte på att skicka iväg honom för inridning eftersom det tagit mig typ 6 månader att få honom dit han är. Han var ett neurotiskt vrak när han kom.

Dagens andra ridlektion är precis avslutad. Jag provade en ny häst idag. Första lektionen kändes det som om jag aldrig hade ridit förr. Andra lektionen gick bättre rent ridmässigt men hästen var smått knäpp och skrek efter sin kompis hela tiden. Den andra hästen i ridhuset räknades inte.

Ibland önskar jag att det fanns en person som ringde och frågade mig om de kunde longera min häst, eller möjligtvis tömköra honom så att det går framåt med honom och han blir inriden till slut. Jag är så otaggad, men jag vill få honom riden och just nu litar jag inte på att skicka iväg honom för inridning eftersom det tagit mig typ 6 månader att få honom dit han är. Han var ett neurotiskt vrak när han kom.
Annars har du nära till Tommy Arvidsson.

Väntar på bättre väder,sen ringer jag :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Omröstning Omröstning
Relationer Om man är bilägare och singel är det ju rätt självklart att man kör själv, men när man lever i ett förhållande och delar hushåll, vem är... 7 8 9
Svar
173
· Visningar
6 365
Senast: Mia_R
·
Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 79 80 81
Svar
1 607
· Visningar
54 972
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
71 195
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
69 764

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok