Jaha ni har gjort en ny tråd igen ser ja, här hänger ja inte me. Sitter å dricker zingo och funderar på vad jag ska göra..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Idag är det allmän seg och sunkdag för alla som vill ha det eller behöver så är det för det har jag bestämt! Basta!Jaha ni har gjort en ny tråd igen ser ja, här hänger ja inte me. Sitter å dricker zingo och funderar på vad jag ska göra..
Tydligen var det @LadyCovergirl som i vanlig ordning satte fart.Jaha ni har gjort en ny tråd igen ser ja, här hänger ja inte me. Sitter å dricker zingo och funderar på vad jag ska göra..
Ah, se där ja.Tydligen var det @LadyCovergirl som i vanlig ordning satte fart.
Tack! Sunkat hela fm och börjar känna mig mogen för stalletIdag är det allmän seg och sunkdag för alla som vill ha det eller behöver så är det för det har jag bestämt! Basta!
Annars har du nära till Tommy Arvidsson.Ibland önskar jag att det fanns en person som ringde och frågade mig om de kunde longera min häst, eller möjligtvis tömköra honom så att det går framåt med honom och han blir inriden till slut. Jag är så otaggad, men jag vill få honom riden och just nu litar jag inte på att skicka iväg honom för inridning eftersom det tagit mig typ 6 månader att få honom dit han är. Han var ett neurotiskt vrak när han kom.
Vem är Tommy Arvidsson?Annars har du nära till Tommy Arvidsson.
Åh fina! Personligen gillar jag den till höger lite merSka det vara ett helt rum eller som fond?
Väntar på bättre väder,sen ringer jagIbland önskar jag att det fanns en person som ringde och frågade mig om de kunde longera min häst, eller möjligtvis tömköra honom så att det går framåt med honom och han blir inriden till slut. Jag är så otaggad, men jag vill få honom riden och just nu litar jag inte på att skicka iväg honom för inridning eftersom det tagit mig typ 6 månader att få honom dit han är. Han var ett neurotiskt vrak när han kom.
En duktig o trevlig kille som håller på med western.Vem är Tommy Arvidsson?
I know the feeling alltså. Jag vill egentligen bara ha häst på sommaren. Och på de dagarna på vintern när det är snö på backen och solen skiner.Väntar på bättre väder,sen ringer jag![]()
Han bor på Bjurum. Sök på hans namn. Mycket duktig med hästar.Vem är Tommy Arvidsson?