Lycka till!Fortfarande huvudvärk, kunde ju skippat det tycker jag...
Ska gå upp snart och se till att djuren har mat och vatten (dvs säga till sambon vad han ska göra), sedan packa bilen, duscha och så åker vi vid 12 senast.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lycka till!Fortfarande huvudvärk, kunde ju skippat det tycker jag...
Ska gå upp snart och se till att djuren har mat och vatten (dvs säga till sambon vad han ska göra), sedan packa bilen, duscha och så åker vi vid 12 senast.
Jaa det var det som hände i Sverige! Att vi inte kom på det!Sovit ut! Dricker kaffe och tycker det är lite elakt av Trump att jämställa Owe Thörnqvist med någon form av terroristattack![]()
Fortfarande huvudvärk, kunde ju skippat det tycker jag...
Äter frukost och ska åka ut till den jättesjuka SlyngelhästenFörkylning utan feber gick efter 1,5 vecka över i 40 graders feber trots metacam och nu massiv pc och sulfa behandling och nya provtagningar
(besparar er detaljerna). Tack och lov äter och dricker han ordentligt, men har ändå rasat i vikt igen, han hade inte hunnit gå upp det han rasade pga kvarkan så han ser INTE rolig ut. Stackars lille killen.
Äter frukost och ska åka ut till den jättesjuka SlyngelhästenFörkylning utan feber gick efter 1,5 vecka över i 40 graders feber trots metacam och nu massiv pc och sulfa behandling och nya provtagningar
(besparar er detaljerna). Tack och lov äter och dricker han ordentligt, men har ändå rasat i vikt igen, han hade inte hunnit gå upp det han rasade pga kvarkan så han ser INTE rolig ut. Stackars lille killen.
Åh fina! Personligen gillar jag den till höger lite merKlurar på tapeter...
![]()
Jag har ganska tomma fönster om du får extrema bekymmer så bara skicka pm så får du min adressPlanterar om växter, planterar lite nya fröer och tar lite sticklingar på mina hatade pelargoner.
Vette tusan hur allt ska få plats inomhus bara. Knappt hälften av fröerna är planterade och det är redan fullt i varenda fönster.