Vad gör vi, nu kör vi! Del XLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Klurar på tapeter...
wp_20170219_08_58_32_pro_58a954c59606ee1ef1da327f.jpg

Äter frukost och ska åka ut till den jättesjuka Slyngelhästen :( Förkylning utan feber gick efter 1,5 vecka över i 40 graders feber trots metacam och nu massiv pc och sulfa behandling och nya provtagningar :cry::crazy: (besparar er detaljerna). Tack och lov äter och dricker han ordentligt, men har ändå rasat i vikt igen, han hade inte hunnit gå upp det han rasade pga kvarkan så han ser INTE rolig ut. Stackars lille killen.

Bespara oss inte detaljerna. För min del får du gärna skriva dom med.

Hoppas han repar sig :heart

Äter frukost och ska åka ut till den jättesjuka Slyngelhästen :( Förkylning utan feber gick efter 1,5 vecka över i 40 graders feber trots metacam och nu massiv pc och sulfa behandling och nya provtagningar :cry::crazy: (besparar er detaljerna). Tack och lov äter och dricker han ordentligt, men har ändå rasat i vikt igen, han hade inte hunnit gå upp det han rasade pga kvarkan så han ser INTE rolig ut. Stackars lille killen.

Men stackarn :( Hoppas han repar sig snabbt :heart

Sitter i soffan och laddar för ännu en dag på ghs :D

Var i stallet förut, och tog en promenad med vargarna. Vi fick lite senarelagd starttid på ghs idag, och det var skönt att starta dagen lite lugnt!

Gårdagens känningar av TN håller i sig :arghh:

Dumma blåst som triggar igång detta och dumma ansiktsnerv och förbannade jävla MS som orsakat det.

Tvi, tvi, tvi :yuck:

Planterar om växter, planterar lite nya fröer och tar lite sticklingar på mina hatade pelargoner.
Vette tusan hur allt ska få plats inomhus bara. Knappt hälften av fröerna är planterade och det är redan fullt i varenda fönster.
Jag har ganska tomma fönster om du får extrema bekymmer så bara skicka pm så får du min adress :angel:
Varför ha grönbruna växter :D när man kan låta fönsterbrädan pyntas av Pälsfröken som gärna sitter där och följer vad som händer utanför?
T.om en ampellilja verkar vara på humör att flina åt mig, illa!

Tvättar, ska försöka ta mig ut till stallet och fixa. Blåser halv storm ute.
Så många tankar, önskar allt bara kunde falla på plats.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Omröstning Omröstning
Relationer Om man är bilägare och singel är det ju rätt självklart att man kör själv, men när man lever i ett förhållande och delar hushåll, vem är... 7 8 9
Svar
173
· Visningar
6 355
Senast: Mia_R
·
Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 74 75 76
Svar
1 512
· Visningar
52 102
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
71 070
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
69 613

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok