Vad gör vi, nu kör vi! Del XLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Usch jag måste officiellt be om ursäkt över ett misstag jag gjorde igår.
Buke jag erkänner :o

Jag hade dig i tanken och jag styrde stegen mot ditt håll men fegade ur och gick till en annan istället.
Idag sitter jag och tankarna kommer, dagen efter när man är så förståndig.
Därför ber jag innerligt om ursäkt för mitt svek.
Dock ska du veta att jag var nära dig, jag såg dig faktiskt.
Att du känner dig dumpad och övergiven förstår jag men själv känner jag mig ganska modig som stod för mitt beslut och idag över ber om ursäkt.
Du hittar en ny vän, någon som gillar dig lika mycket som jag.

Här sitter jag i soffan utan dig min kära, min söta lösgodispåse men tröstar mig med en annan påse, en påse torkade äpplen.

/hallonsaft som står för sina misstag och taskiga beslut.

Usch jag måste officiellt be om ursäkt över ett misstag jag gjorde igår.
Buke jag erkänner :o

Jag hade dig i tanken och jag styrde stegen mot ditt håll men fegade ur och gick till en annan istället.
Idag sitter jag och tankarna kommer, dagen efter när man är så förståndig.
Därför ber jag innerligt om ursäkt för mitt svek.
Dock ska du veta att jag var nära dig, jag såg dig faktiskt.
Att du känner dig dumpad och övergiven förstår jag men själv känner jag mig ganska modig som stod för mitt beslut och idag över ber om ursäkt.
Du hittar en ny vän, någon som gillar dig lika mycket som jag.

Här sitter jag i soffan utan dig min kära, min söta lösgodispåse men tröstar mig med en annan påse, en påse torkade äpplen.

/hallonsaft som står för sina misstag och taskiga beslut.
:rofl::rofl::rofl:

Illamående, ordentligt nu. Borde gå och handla, och har en lång lista på admin som jag måste göra (härligt med ett jobb som kräver att jag offrar mina söndagar). Lite yr. Kanske bättre att försöka kräkas så släpper det kanske.

Måste man (jag) gå ut bara för att det är fantastiskt fint väder utomhus :confused:
Idag hade det kunnat vara ösregn och driv-is för min del - jag vill bara sitta inne och kura :o

Måste man (jag) gå ut bara för att det är fantastiskt fint väder utomhus :confused:
Idag hade det kunnat vara ösregn och driv-is för min del - jag vill bara sitta inne och kura :o
Vi kan byta väder! Här är det grått och trist, men jag vill ha solsken och vara ute och promenera i det!:D

Eftersom det är grått och extremt fuktigt(regnfuktigt) här så gills det hos dig med.
Jag har sunkat ner i soffan med katt och filt.
Stanna inne man vet inte om det huxflux är hos dig så lika bra ta och gardera sig.:up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Omröstning Omröstning
Relationer Om man är bilägare och singel är det ju rätt självklart att man kör själv, men när man lever i ett förhållande och delar hushåll, vem är... 7 8 9
Svar
173
· Visningar
6 365
Senast: Mia_R
·
Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 78 79 80
Svar
1 597
· Visningar
54 577
Senast: Asko
·
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
71 190
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
69 756

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok