Vad gör vi, nu kör vi! Del XLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tänk att @lil-sis skulle bli en sån där curlingmamma direkt :angel: Tips från en som hängde rätt mycket i stallet när barnen var små, man kan ställa in barnvagnen i en tom box, man kan även stoppa in ett äldre barn i en tom box lite längre fram när man vill vara säker på att de inte ska komma till skada.

Jag har tre ponnyer och två boxar :cautious:

Det är bra! Det är skitläskigt att komma i full fart mot arbetare och inte vara säker på om dom har sett mig eller inte. Senast idag var det två som stod med ryggen mot mig :crazy: tror många tappar säkerhetstänket rätt fort tyvärr.
kan tänka mig det! Jag vill vara vid skrivbordet så lång från spåret jag kan. vi projekterade ska inte springa i spår.

Suttit och gråtit i telefon med mamma. Styvfars cancer sprider sig med enorm hastighet så nu lär han inte komma hem igen. De pratar om ett korttidsboende då han antagligen inte lever mer än någon vecka till :cry:

Suttit och gråtit i telefon med mamma. Styvfars cancer sprider sig med enorm hastighet så nu lär han inte komma hem igen. De pratar om ett korttidsboende då han antagligen inte lever mer än någon vecka till :cry:
biteme_bigarmhug.gif

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Omröstning Omröstning
Relationer Om man är bilägare och singel är det ju rätt självklart att man kör själv, men när man lever i ett förhållande och delar hushåll, vem är... 7 8 9
Svar
173
· Visningar
6 365
Senast: Mia_R
·
Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 78 79 80
Svar
1 597
· Visningar
54 577
Senast: Asko
·
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
71 190
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
69 756

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok