Vad gör vi? Nu kör vi! Del XLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gick från kontoret till NK. Höll fan på att blåsa bort! Var nog länge sen det blåste såhär! Fick bokstavligen hålla i hatten, den höll på att segla iväg flera ggr!

Det används ju faktiskt mot spasmer, vilken typ av spasmer vet jag dock inte.

Ibland gör det ont, det beror lite på hur sticket träffar. Men nålen är finare än vanliga injektionsnålar.

Fuck. Undrar om jag får ge mig dom själv under övervakning :angel:

Jag har inga problem att ge mig själv sprutor men när andra gör det så vill jag bara dra fort som fan :o

Usch jag fryser,men nu är kaminen tänd,maten på spisen,sen blir det dusch o soffmys resten av kvällen.
Det blåser mindre nu och snön ansjovisen skickade missade grovt sitt mål :p
Och bilen står kvar vid husgaveln.

Sällar mig till skaran som är less på blåsten. A vill inte ens gå hem från mormor heller och tycker att vi ska sova här... Jag är ambivalent. Vill inte gå ut men sover så himla mycket bättre hemma!

Jag skiter i varför! Min bakdörr blåser upp trots barrikadering. Lagom kul när det är minusgrader ute.
Hundfånen har päls, det har inte jag. Jag får dra mig tbx under duntäcket o drömma om en värmedyna.

Har suttit 6 timmar på världens tråkigaste kurs i kvalitet städ idag. Som tur var, bjöd de på lunchen.
Oväder här nu. Höll på att blåsa bort när jag stod och väntade på taxin = farsan. Snöar och regnar
Har packat medicinlådan så nu räcker det en vecka till.
Morsans Träffpunkt ville gärna ha restgarner till deras stickning av mössor och vantar till de hemlösa. Så jag samlade ihop 2 plastkassar fulla med garnera som hon ska ta med i morgon

Jäklar vad mätt jag är.
Tur att jag är hundvakt så jag måste ut om en stund hahaha.
Nu lite kaffe.
Fördelen med perkulator är att kaffet inte bränner vid på samma sätt.

Börjartappa mitt humör. Borde sätta fart med lister men orkar inte.
Borde städa och dammsuga men orkar inte
Borde ta hand om tvätten men orkar inte..

Går och lägger mig och lyssnar på ljudbok istället

Jag är på jobbet, fick ett resultat gjort idag. Men nu tycker jag ju självklart att jag kanske inte är så bra, jag är ng mest dålig, och resultatet med. *less på mig själv*

:meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Omröstning Omröstning
Relationer Om man är bilägare och singel är det ju rätt självklart att man kör själv, men när man lever i ett förhållande och delar hushåll, vem är... 7 8 9
Svar
173
· Visningar
6 353
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 350
Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 74 75 76
Svar
1 505
· Visningar
51 913
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
71 069

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18