Bukefalos 28 år!

Vad har ni för soffa?

Sv: Vad har ni för soffa?

Nu är vi tillbaks till den där Arlanda-soffan igen ;)
Den finns ju numera tydligen i XL :bump::bump: för tusenlappen mer!

Vet inte än, men det lutar åt den. Både av anledningen att den verkar prisvärd och av anledningen att den är helt ok i att sitta i och snygg dessutom.
Vi får väl se, ska till möbelaffären på torsdag och prata lite, men än är inte soff-köpandet över.
 
Sv: Vad har ni för soffa?

knapp
vi har dessa, 3sits + 2sits. Recliner på 4 av 5 säten. Allt helt i äkta läder, båda för 10 600kr. nya.
divani-semois.jpg


chateau d'ax
 
Sv: Vad har ni för soffa?

knapp
vi har dessa, 3sits + 2sits. Recliner på 4 av 5 säten. Allt helt i äkta läder, båda för 10 600kr. nya.
divani-semois.jpg


chateau d'ax

Den var visserligen helt ok, men jag vill ha lite mer "stram" design på min soffa.
 
Sv: Vad har ni för soffa?

Har en liknande nu, tresits med rectiliner på kanterna, dvs två st. Den är finemang att sova i ;-) , och riktigt populär bland mina kompisar. Jag gillar den, men vill hellre ha en vanlig soffa med divan..=)
 
Sv: Vad har ni för soffa?

ja den är underbar att sova i, och annat.. :angel:

armstöden är så låga och mjuka "neråt" så man behöver ingen kudde. När man sover.:D
 
Sv: Vad har ni för soffa?

Vi har en Chesterfieldsoffa, 5 sitsig, 3 meter lång jävligt tung och otymplig men den vackraste mest underbara soffa någonsin :love::love::love:

detalj1.JPG-for-web-normal.jpg


Nypris 67000:-

:angel:

Specialbeställd med extra mjuka dynor.

Jag köpte den begagnad, då en månad gammal, för 5000:- :D

Kommer aldrig att byta ut den, den kommer dessutom förmodligen överleva både barn o barnbarn ;)
 
Sv: Vad har ni för soffa?

Åååååhh, jag bara älskar Chesterfield !! Någon gång, när jag har ett vardagsrum/finrum så ska jag ha en chesterfield-grupp, helst svart!

Men nja, det är väl ingen direkt tv-soffa i mina ögon, men ruskigt vackra och bekväma fin-soffor!
 
Sv: Vad har ni för soffa?

0037742350.jpg


En sån har jag, men en beige fotpall som "divan". Trivs med den, man kan byta klädsel och den var billig (köpte begagnad inkl. fotpall för 2000). Men den är inte jättestor så man behöver nån fotölj till, och sedan hade jag nog köpt en snyggare om jag hade råd! :) Men den är skön och duger bra åt mig och vovven!
 

Liknande trådar

Hemmet Jag har en soffa (futon-ish) som behöver nytt överdrag. Den är ny och inte sliten, men jag fick en väldigt bra deal på den modell jag...
2
Svar
20
· Visningar
883
Senast: manda
·
Övr. Hund Regn, grusade vägar och leriga rastgårdar är ju inte det roligaste direkt. Jag går här och dagdrömmer om att ha en vattenslang utanför...
Svar
16
· Visningar
1 260
Senast: hastflicka
·
Hemmet Har letat en ny soffa i flera månader utan att hitta exakt det jag söker. Har provsuttit på IKEA, Trademax och Mio. Fler butiker finns...
Svar
15
· Visningar
1 357
Senast: Eli
·
  • Omröstning
Hemmet Jag tittar på soffor då jag ska köpa en men funderar på om jag ska ha en i skinn eller tyg. Det har varit lite av en dröm att ha en...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
6 002
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hundbeteende
  • Äter hundar småfåglar?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp