Bukefalos 28 år!

Vad i hela friden gör vi? (Del XII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Försöker sticka en sjal. Det går sisådär . Det blir mogen sjal men snygg blir det inte får hoppas på att det blir varm
 
"Gå och lägg dig!"
Funkar det på barn också menar du? :confused:
Jag har en väldigt väluppfostrad hund. Har glömt bort att hon finns flertalet ggr. En gång somnade hon på en stol på fashionweek och en gång glömde jag henne i cykelkorgen när jag ställde cykeln i cykelstället och gick in i lägenheten.

Öhmmm ok ni fattar varför jag ej har några barn :angel:

:rofl:

Ja det funkar! Sitt fint, vacker tass, gå fot och sluta tigga är också bra kommandon att kunna!
 
På väg hem från farmor. Har karln med mig så han har fått träffa farmor för första gången :grin: vart på en liten promenad också, karln är ju frilufsintresserad så han släpade ut mig i snön. Japp vi har snö här nere i Skåne med ;) var nog 1.5 2 dm tösnö där vi gick vid skäralid. Jobbigt men fint. Har Urkass kondis verkligen :down::o
 
Sista tågmötet! Sen ska jag hem och utfodra katter o hästar, mocka stallet, ta ett bad, äta chips och till sist ta in hästarna innan sänggående ;)
 
På väg hem från farmor. Har karln med mig så han har fått träffa farmor för första gången :grin: vart på en liten promenad också, karln är ju frilufsintresserad så han släpade ut mig i snön. Japp vi har snö här nere i Skåne med ;) var nog 1.5 2 dm tösnö där vi gick vid skäralid. Jobbigt men fint. Har Urkass kondis verkligen :down::o

Nu när du skaffat dig en karl kan du träna upp kondisen på sätt som är rätt OK :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hej någon mer än jag som roar sig ibland med att göra ai-bilder? Tänkte det kunde vara kul att dela med sig lite av det och se andras...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 494
Senast: cili
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
67 119
Senast: Scata
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 471
Tjatter Mitten på november redan och så vitt jag kan se har ingen startat årets jultråd än :crazy:!! Så ja här kommer den! Snön lyser med sin...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
6 559
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp