Vad i hela friden gör vi del XL

Status
Stängd för vidare inlägg.
Inne och myser vid brasan och tycker redan det känns jobbigt att jag om ngn timma ska ut igen för att ta in hästarna...
 
Skrev klart hemtentan för några timmar sen, nu funderar jag över om jag vågar skicka igenom den utan att ha läst igenom. Min hjärna fixar inte långa texter, och jag håller inte ens reda på vilken rad jag befinner mig ens i korta stycken. Är det då man bara skickar in och hoppas på det bästa?
 
Grattis @Malin_L på din dag
Själv har jag förberett för att stå på loppis imorrn
Skickat hem dotra i kyla och snö med en pappa som vägrade hämta vid bussen och en buss som var över en timme sen till Uddevalla och vidare därifrån.
Men en snäll granne i Ödeborg hämtar henne
Gråter lite av tacksamhet
Dotra har suttit och väntat på bussen sen 16:39 liksom
 
Har varit på graven en sväng och tänt ljus och tanten packar för fullt då hon ska ut och resa i morgon och blir borta en månad :meh:
 
Tittar på 100% bonde på tv.
Han skulle slakta en ko men ville inte skicka henne till slakteri. En veterinär kom och besiktade henne och sen kom slaktaren hem och slaktade henne, så hon skickades död till slakteriet. Tydligen tillåtet fastän köttet skulle säljas delvis. Har för mig i Sverige att man bara får slakta hemma om det inte ska säljas. Tycker det lät som en bra idé.

Han berättade även att han slaktat en gris hemma. Gav dem mat, bultade den som skulle slaktas och drog undan hennes kropp. De andra grisarna hade bara tur vidare och inte brytt sig.
 
Är det någon som vill komma hit o gå ett varv runt mitt hus? :idea:
Jag hörde en vind"pust" o sen en jätte duns :wtf::confused::nailbiting:
Om något har ramlat ner eller gått sönder så vill jag inte veta...............
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 451
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
18 273
Senast: MJLee
·
Svar
2 001
· Visningar
72 624
Senast: Luzzan
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 233

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp