Bukefalos 28 år!

Vad i hela friden gör vi del XL

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blåser kallt här
Imorrn blir det loppis i Stråssa
Får se om vi är kvar hela dagen för de hade satt en extremt lång tid men allt är packat och klart.
Sen har vi grejat så vi kan öppna kompisarnas försäljning i Guldsmedshyttan
Bara roligt att ha nåt att göra.
Sen blir det många skratt med..
 
Ikväll skulle jag behöva en kram. Trött, deppad till max, allting är kaos. Känner mig så ensam och misslyckad och att allt är hopplöst. Det enda ljuset är mitt älskade gos, Nikita. Jag vill inte mera.
 
Ikväll skulle jag behöva en kram. Trött, deppad till max, allting är kaos. Känner mig så ensam och misslyckad och att allt är hopplöst. Det enda ljuset är mitt älskade gos, Nikita. Jag vill inte mera.
biteme_bigarmhug.gif
 
Hela sommaren har jag känt mig obekväm. Instängd i min kropp. Men nu är det snö och det är lite svalare och äntligen har känslan av att vara instängd i sin kropp försvunnit lite. Har seriöst ett inbyggt element så sommaren har varit ett riktigt helvete :(
 
Fy vilket väder,var ute i 10 min max,+1 grad kändes i vinden som -10 och både näsa o öron blev stelfrusna.
Vet i katten om jag inte hellre vill ha snö än det här blåsandet.:o
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 561
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
18 612
Senast: MJLee
·
Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här...
2
Svar
22
· Visningar
1 065
Svar
2 001
· Visningar
73 134
Senast: Luzzan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hjälp med fundering
  • Guldfasanerna
  • Barmarksdrag/canicross

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp