Vad i hela friden gör vi Del XIV

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Angua
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 65 573
Status
Stängd för vidare inlägg.
@ainasoja kanske läge att börja skriva lite korta anteckningar under dagarna så du har koll när det ska redovisas, bara dina egna för dig själv menar jag.
Ja låter knäppt men underlättar när man väl läser igenom och inser att "jaha, oj!"
Att förklara vad man gör och inte är inte lätt så kanske värt att testa.

/hallonsaft som tror hon har koll alla gånger men insett att nehepp inte den här gången heller visst :meh:

@ainasoja kanske läge att börja skriva lite korta anteckningar under dagarna så du har koll när det ska redovisas, bara dina egna för dig själv menar jag.
Ja låter knäppt men underlättar när man väl läser igenom och inser att "jaha, oj!"
Att förklara vad man gör och inte är inte lätt så kanske värt att testa.

/hallonsaft som tror hon har koll alla gånger men insett att nehepp inte den här gången heller visst :meh:

Äh jag har koll på vad jag gör och inte gör. Anteckningar kommer jag ändå att glömma bort sedan :angel:

Jag har levt på on/off läge i så många år nu så det är lugnt men man blir lite spak ibland när man besvara frågor på det sättet :laugh:

Lova att du inte gör några extra ansträngningar när jag ska komma för det är bortkastad energi, jag ser nämligen inte sånt. :)

Nä det är lugnt, jag tycker om att städa! Men har inte orken till det alla gånger bara.

I normala fall har jag nästintill pedantiskt hemma men efter att kylan och snön kom så försvann min ork mycket pga att jag fått tider till att göra typ allt under januari och början av februari. Bara denna vecka har jag 3 möten inbokade plus att jag ska klippa kompisen imorgon kväll, mina grabbar som jag är lagledare för ska tävla på lördag och då går orken till att se till att jag orkar med allt.

Jag håller nog 2 veckor till som jag planerat att göra sedan gräver jag ner mig i 1 vecka och tar nya friska tag igen efter det eftersom min klubb så ska anordna tävling..... Tack och lov har jag världens bästa styrelsemedlemmar med mig i klubben så vi fördelar sysslorna rätt bra så jag slipper sitta med allt själv.

En sak som är lite konstigt var när jag Blev ofrivillig "bonde" härom vintern, kossorna tror jag skickade en hel massa energi till mig för hur trött jag än var när jag vaknade så blev jag tvärpigg när jag kom in i ladugården och satte mig hos ko-mpisarna med en mugg morgonkaffe och nybakad sockerkaka i väntan på maskinbyte.

2013-06-28%2010.49.22.jpg
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]

Hemma nu. Vi var som packade sillar i bussen :wtf: dels fick inte alla som ville med bussen på stationen följa med, och vi stannade inte på två av hållplatserna därefter trots folk som ville med... sen var det min hållplats *skönt*

En sak som är lite konstigt var när jag Blev ofrivillig "bonde" härom vintern, kossorna tror jag skickade en hel massa energi till mig för hur trött jag än var när jag vaknade så blev jag tvärpigg när jag kom in i ladugården och satte mig hos ko-mpisarna med en mugg morgonkaffe och nybakad sockerkaka i väntan på maskinbyte.

[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
Så var det när jag hade morgonfodringar hos hästarna

Nu stänger jag sambandscentralen några timmar, har suttit med 8 pers på messenger pga våran tävling nästa månad :wtf:

Men nu är det värsta bokat, klart och jag gör mig otillgänglig några timmar och vilar skallen :cool:

Suck. Dessa män som ska sitta brett med benen på tunnelbanan så man själv knappt får plats.

Ska jag börja göra likadant?
Gå med armarna rakt ut pga jag kan inte stänga armarna pga stor byst?

Jag brukar också sätta mig med benen brett isär då och dra bak axlarna och göra mig stor! Jag är rätt bredaxlad så det brukar ge effekt.

Försöker plugga. Men är mer lockad av att rensa här hemma. Tänkte åka iväg till erikshjälpen imorgon och lämna saker. Ska jag flytta till sommaren vill/får jag inte plats med en massa onödigt tjafs. Tyvärr hinner jag inte lägga ut mer på tradera innan jag åker upp till dalarna annars hade jag gjort det... nån som behöver en drickfontän till katter? :meh: eller lite böcker? :meh: eller lite vinglas/snapsglas/annat onödigt i glasväg :meh::wtf:

Helt slut och fryser fastän jag tog en varm dusch för en stund sen. Missade frukosten och lunchen men nu är maten i magen och hönshuset....ja det börjar sakta likna nåt.

Försöker plugga. Men är mer lockad av att rensa här hemma. Tänkte åka iväg till erikshjälpen imorgon och lämna saker. Ska jag flytta till sommaren vill/får jag inte plats med en massa onödigt tjafs. Tyvärr hinner jag inte lägga ut mer på tradera innan jag åker upp till dalarna annars hade jag gjort det... nån som behöver en drickfontän till katter? :meh: eller lite böcker? :meh: eller lite vinglas/snapsglas/annat onödigt i glasväg :meh::wtf:

Nej, men jag kan ta din lägenhet ;)

Vi testade en sån där fontän till katterna. De gick inte in i köket på tre dagar :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
250
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 53 54 55
Svar
1 098
· Visningar
40 588
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 310
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V