Vad i hela friden gör vi Del XIV

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Angua
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 65 573
Status
Stängd för vidare inlägg.
Har skämt bort mig själv idag med 2 par skor för hela 299:- och en klippning för 150:- :D

Behvöde klippa mig men min frisör kostar 420:- vilket jag tycker är överpris så jag chansade och klippte mig på salongen brevid mig. Fick lite ont i magen när jag insåg att det var en äldre dam från Mexico som skulle klippa mig men det vart super! Fick betala för en herrklippning för hon ansåg att det var som att klippa en man eftersom jag hade kort hår :p

Hon klippte mig precis som jag ville ha det vilket är längre på ena sidan och kortare på den andra, det är ju en modern variant av frisyr och på denna salong går det mest äldre damer och herrar men jag är så NÖJD !

( Jag är en petig kund, jag är ju själv frisör i grund o botten :angel: )

Fy fan, älsklingen ringde precis, han har blivit påkörd av en buss när han var på väg över övergångsställ med cykel! :crazy::nailbiting::arghh: Lät inte som det var några större skador, men han skulle in till sjukhuset för säkerhets skull :arghh:
Hoppas han inte fick några allvarliga skador!

Jag håller tummarna för dig om du håller dom för mig! Ska träffa neurolgen på fredag och jag hoppas att han anser att jag är en bra kandidat för stamcellstransplantation :D
Åh, hoppas! En kollega gjorde en sån transplantation förra året, hon hade en aggressiv form av reumatism och det är helt fantastiskt att se hur bra hon mår numer. Håller tummarna för dig :up:

Var in på mina vårdkontakter och min bromsmedicin som jag hatar fungerar..... Det ger mig mindre chans att få stamceller :wtf:

Får med all säkerhet fortsätta få apa för resten av mitt liv och fortsätta med rävgiftet då :arghh:

Har grävt fram flera nävar med ludd /slem/äckel ur avlopp och "kanaler" i golvet i tvättstugan. Märks att jag inte tvättat där på länge. Även sanerat några kilo ludd ur torktumlarna och så. *drömmer om en tvättstuga med riktiga maskiner*

Var in på mina vårdkontakter och min bromsmedicin som jag hatar fungerar..... Det ger mig mindre chans att få stamceller :wtf:

Får med all säkerhet fortsätta få apa för resten av mitt liv och fortsätta med rävgiftet då :arghh:
Men om du mår skit av medicinen och inte kan fungera pga det, så är det ju lika illa som om det inte skulle funka - så tänker jag. Hoppas och håller tummarna för att vårdapparaten tycker detsamma så att du får stamcellerna istället :up:

Men om du mår skit av medicinen och inte kan fungera pga det, så är det ju lika illa som om det inte skulle funka - så tänker jag. Hoppas och håller tummarna för att vårdapparaten tycker detsamma så att du får stamcellerna istället :up:

Antingen stamceller en medicin som jag fungerar på :up:

Tyvärr har jag en medicin som är ansedd som en av dom bästa som finns att tillgå just nu. Finns tre st på denna nivå och jag är inne på den andra nu. Förra var jag tvungen att sluta med pga att jag hade för höga värden på antikroppar från ett virus som kan medföra att man får hjärninflammation som troligtvis leder till döden.

Den medicinen hade dock gärna fortsatt med! För den är den som gett mig minst biverkningar hitills :D

Men dom är inte pigga på att ge mig den igen :cool:

Fick nyss ett samtal från stället där jag var på anställningsintervju i söndags. De gillade mig och det var visst tur att jag, enligt mig, svävade ut och berättade några "onödiga" saker, för de sakerna såg de som stora fördelar med mig :p I alla fall, jag ska dit och provjobba på lördag (jadå, jag kommer få lön för det, inte bra lön, men bättre än inget) och så ska vi prata mer efter det och ser hur det blir framöver :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
252
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 834
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 59 60 61
Svar
1 218
· Visningar
44 672
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 315
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Torrfoderdjungeln..
  • Vilken hundras?