Fanns inte butik i närområdet. Orkar inte köra flera mil för att hämta matkassarHar du inte möjlighet att hämta i butik? Det gör jag. Lite billigare då![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fanns inte butik i närområdet. Orkar inte köra flera mil för att hämta matkassarHar du inte möjlighet att hämta i butik? Det gör jag. Lite billigare då![]()
På fredag kanske nåt bra händer.
Då blir det lite att fira.
Håll tummarna för mig
Håller alla tummar!Jag håller tummarna för dig om du håller dom för mig! Ska träffa neurolgen på fredag och jag hoppas att han anser att jag är en bra kandidat för stamcellstransplantation![]()
Fanns inte butik i närområdet. Orkar inte köra flera mil för att hämta matkassar
Hoppas han inte fick några allvarliga skador!Fy fan, älsklingen ringde precis, han har blivit påkörd av en buss när han var på väg över övergångsställ med cykel!Lät inte som det var några större skador, men han skulle in till sjukhuset för säkerhets skull
![]()
Åh, hoppas! En kollega gjorde en sån transplantation förra året, hon hade en aggressiv form av reumatism och det är helt fantastiskt att se hur bra hon mår numer. Håller tummarna för digJag håller tummarna för dig om du håller dom för mig! Ska träffa neurolgen på fredag och jag hoppas att han anser att jag är en bra kandidat för stamcellstransplantation![]()
Men om du mår skit av medicinen och inte kan fungera pga det, så är det ju lika illa som om det inte skulle funka - så tänker jag. Hoppas och håller tummarna för att vårdapparaten tycker detsamma så att du får stamcellerna iställetVar in på mina vårdkontakter och min bromsmedicin som jag hatar fungerar..... Det ger mig mindre chans att få stamceller
Får med all säkerhet fortsätta få apa för resten av mitt liv och fortsätta med rävgiftet då![]()
Men om du mår skit av medicinen och inte kan fungera pga det, så är det ju lika illa som om det inte skulle funka - så tänker jag. Hoppas och håller tummarna för att vårdapparaten tycker detsamma så att du får stamcellerna istället![]()