Vad i hela friden gör vi Del XIV

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Angua
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 65 729
Status
Stängd för vidare inlägg.
Men så fint, precis lagom tills att jag är frisk nog för en rejäl långpromenad med en studsande Bentley är det typ en mindre blötsnöstorm. Det kan tyvärr inte hjälpas, efter ett par dagars vila har han börjat hitta på egna uppgifter här hemma, t ex skälla när grannarna går förbi. :meh: Rover är klok nog att inte vilja gå ut i skitvädret.

Frågan är bara vad man ska klä på sig. Finns det galonbyxor för vuxna?

Gå inom närmsta Swdeol eller annan butik som saluför riktiga arbetskläder, så hittar du både jacka, byxor och mössa i galon.

Gå inom närmsta Swdeol eller annan butik som saluför riktiga arbetskläder, så hittar du både jacka, byxor och mössa i galon.

Problemet är väl att jag bara behöver dem ett par gånger om året, så det känns kanske inte helt motiverat(även om det är roligare att köpa hundkläder än vanliga kläder).

Sitter på tåget på väg hem.
Träffade en stövartokig tågvärd på tåget så hunden fick lite kel
Nu hemåt och ladda om :)

Jag tittar på när pojkvännen spelar Farming Simulator på xbox. Det är ganska roligt att se honom tappa tålamodet när han kör skogsmaskiner och han verkar bli vansinnig på kontrollerna, de är ju inte alls som det är i skogsmaskinen som han brukar köra på jobbet.:D

Hemma igen efter en trip till staden. Känns bättre nu och sitter inte fast längre men anar att migränen är på ingående. Usch! Jag avskyr verkligen blåsten!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
280
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 844
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 240
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 347
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka