Jag känner att jag behöver alkohol för att bedöva mig efter dumheterna i landet i väst men har inget att dricka (och det skulle inte funka heller eftersom jag ska köra bil tidigt imorgon) 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kände samma men så dumt ihop med mina medicinerJag känner att jag behöver alkohol för att bedöva mig efter dumheterna i landet i väst men har inget att dricka (och det skulle inte funka heller eftersom jag ska köra bil tidigt imorgon)![]()
Försöker få hunden att gå och kissa
![]()
Vi har snart det problemet med JRTnRussen har snö till knäna i hagen.
KramMår skit dåligt. Ångest och gråtattacker
Vilken vänlig människa.Satte mig äntligen med ekonomin, ångest och så ringer däckkilllen och säger att däcken inte går att lägga om då dom är spruckna inuti så han ville veta hur jag ville göra nu... Hela huvudet blev mos och jag kunde inte tänka alls så jag bad om att få ringa tillbaka senare.
Ger mig ut på blocket som så många gånger tidigare och kollar runt, ringer några annonser men allt är sålt. Hittar en sista och ringer, jo dom finns kvar, allt stämde och jag åker dit 4,5 mil på sommardäck i nästan desperation över att få vinterdäck på bilen och väl där stämmer allt, alltså däcken var nyahur fina som helst! Och han som sålde var en riktig gentleman och insisterade på och bytte däcken på plats åt mig. Så fyra nya Michelin på fälg plus däckbyte för 1200kr. Ibland har man tur!
![]()
![]()
Kram! Hör av dig om du vill prata eller ösa ur digMår skit dåligt. Ångest och gråtattacker
Det hoppas jag verkligen, jag är nämligen insnöad.Men om en vecka blir det plus och en himla massa regn
Jättekul... eller inte.