Vad i hela friden gör vi? Del XXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det där systemet höll jag på att bli tokig på, nu löste det sig oftast om man mejlade läraren direkt, men man skulle visst helst boka examination direkt kursen startade... :cautious:
Skolan har plötsligt ändrat policy sen några veckor tillbaka :meh: ....så jag måste boka examinationen innan kursslut men jag har upp till veckor på mig efter avslutad kurs att göra den. :wtf:

så mina mail till läraren där jag undrar vad denna pysslar med är helt obefogade och jag framstår som en idiot :banghead:
Och nu så ska jag alltså jobba 75%, plugga 100% och ha en eftersläpande muntlig examination fram till den 27:e :crazy:
Hej väggen! :banghead:

och dom ansåg inte att det var nödvändigt att informera eleverna om detta :banghead:

Men nu jävlar har jag ringt kommunen :devil: och det är visst MÅNGA som har klagat på skolan så jag är inte ensam :up:
Så nu är hela ruljansen ingång och jag ska göra allt jag kan för att akta mig för den där jäkla väggen som kommer springandes :cautious:

Funderar på om jag vill ha en McToast till frukost...:cautious:
Kom uppenbarligen inte iväg till seniorpasset heller, får väl gå upp och träna någon timme innan dansen sen istället.
När nu salen är ledig...

Smyger in och tackar återigen för alla fina ord och att ni är så rara här.
Stor varm kram till er alla, ingen nämnd och ingen glömd.
Det har varit en svår dag, sörjer min häst och mamma opererades.
Operationen gick bra och hon får veta vad vi har med för cancer att göra nästa vecka.
Den misshandlade kvinnan har det ganska bra för tillfället. Hon har fått kläder på kroppen och hygienartiklar av en fantastisk användare här i tråden (vet inte om du vill vara anonym, du får gärna träda fram om du vill för din insats var helt otrolig! ) och hon bor nu i en grupp med "sina egna" som vet om situationen och kan skydda henne.
Jag drar mig undan lite igen, är trött och ledsen och har inget skoj att tillföra tråden just nu känner jag men vi ses säkert snart.

Kram!
Stor KRAM och hoppas du får möjlighet att ta t lugnt och hinna ikapp dig själv lite.
Och glöm inte att du också gjort en fantastisk insats för kvinnan i fråga. Glad att höra att hon är trygg, hqr tänkt mycket på hur det gått.

@EmmaW du har mina sympatier! Jag tyckte att jag fick bra hjälp av lärarna att "gå runt" systemet när det blev problem, men det hänger ju väldigt mycket på läraren... :crazy:

Sitter med en stor mugg nybryggt kaffe och försöker övertala mig själv att det ska bli jätteskoj att spendera ett antal timmar i tvättstugan, undrar om jag lyckas lura min hjärna.?!
Avskyr men skönt när det är klart, vore ännu skönare om det bara helt magiskt var rent och snyggt inlagt i skåpen.
Någon frivillig som har lust att komma hit? :angel:

Sitter med en stor mugg nybryggt kaffe och försöker övertala mig själv att det ska bli jätteskoj att spendera ett antal timmar i tvättstugan, undrar om jag lyckas lura min hjärna.?!
Avskyr men skönt när det är klart, vore ännu skönare om det bara helt magiskt var rent och snyggt inlagt i skåpen.
Någon frivillig som har lust att komma hit? :angel:
Jag gillar faktiskt att tvätta... när jag väl kommer igång med det :p :p det är själva kommaigångandet som är jobbigt :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 94 95 96
Svar
1 907
· Visningar
66 313
Senast: MJLee
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
54
· Visningar
1 637
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
798
Senast: Unafraid
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
9 370
Senast: Lejontand
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31