Vad i hela friden gör vi? Del XXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är supernöjd med att jag äntligen har fått håret tvättat! Var inte jättesugen på det när jag hade 39 graders feber, sen började de rinna klegg ur örat :angel: men lånade lite öronproppar av pappa så jag kunde tvätta håret utan att riskera att råka dränka örat :D

Hemma från bio, har sett Djungelboken med en gymnasiekamrat som jag inte sett sen vi gick i 2an på gymnasiet :p Kul att träffa henne såhär typ 12 år senare :rofl:
Nu ska jag försöka skriva lite på skoluppgiften som ska lämnas in i morgon, hann dock bli lite nervös så jag inte hittade word-filen... Men som tur var låg den ju under senast öppna dokument på word, och enligt programmet skulle filen ligga på OneDrive men inte fasiken såg jag den :yuck:

Verkar ha skaffat mig en vettig arbetsgivare.
Jag skulle börja imorgon men var ju tvungen att sjukskriva mig. Hon såg dock inga problem med det och sa år mig att ringa henne när jag var frisk igen och önskade mig varmt välkommen tillbaka :love:

Detta känns riktigt bra!

Sitter och kollar på skräckfilm :nailbiting:
The Forest , baserad på en verklig självmordsskog i Japan :crazy:

Känns bra, att bo själv här ute mitt i skogen nu :angel:

Rasta hunden sen då.... :cautious: :nailbiting: :nailbiting: :nailbiting:
den såg jag, syster och mamma förra helgen :) Jag vågar inte se skräckfilm själv, så brukar passa på att kolla med mamma och syster när vi har tillfälle :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 54 55 56
Svar
1 109
· Visningar
40 983
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
46
· Visningar
1 374
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
775
Senast: Unafraid
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
9 310
Senast: Lejontand
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?
  • kattförsäkring