Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma lika här. Men jag måste nog skippa boklyssning ikväll, har börjat drömma att jag är hemlig agent under andra världskrigetNähä, dags att sova kanske. Inte för att jag är särskilt trött men kommande vecka är lång med uppstigning runt 5 typ alla dagar.
Jösses!
Jag slås av hur otroligt stark du är som ändå ror runt allt och dessutom har kapacitet att hjälpa andra som du gjorde med "min" misshandlade kvinna.![]()
Jag gör som @LadyCovergirl och kollar Bruce den allsmäktige. Skulle aldrig våga kolla skräckis när jag är ensam. Knappt ens med sällskap faktisktSitter och kollar på skräckfilm
The Forest , baserad på en verklig självmordsskog i Japan
Känns bra, att bo själv här ute mitt i skogen nu
Rasta hunden sen då....![]()
![]()
![]()
![]()
Smarta val av er!!Jag gör som @LadyCovergirl och kollar Bruce den allsmäktige. Skulle aldrig våga kolla skräckis när jag är ensam. Knappt ens med sällskap faktiskt![]()
Jag gör som @LadyCovergirl och kollar Bruce den allsmäktige. Skulle aldrig våga kolla skräckis när jag är ensam. Knappt ens med sällskap faktiskt![]()
den såg jag, syster och mamma förra helgenSitter och kollar på skräckfilm
The Forest , baserad på en verklig självmordsskog i Japan
Känns bra, att bo själv här ute mitt i skogen nu
Rasta hunden sen då....![]()
![]()
![]()
![]()