Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Instagram-undran: På sistone har flera okända gillat bilder på mitt öppna Instagram-konto men tagit bort gillandet efter en stund. Hur kan det komma sig? (Självfallet kan man ändra sig men i så fall är det många okända som gör det helt plötsligt.)
Fnissar lite åt rubriken "Gemensam pojkvän bekymmer"Observera att jag inte fnissar åt ts bekymmer utan just rubriken där jag för en stund trodde jag skulle få läsa något riktigt smaskigt
![]()
Vilken ENORM skillnad i hull!I gar och idag har jag spenderat dagen med hasten. Mitt... Michico. Han var sa oerhort glad att se mig. Han gnaggade och sprang fram till mig, tryckte sig mot mig och gosade som skjutton. (inte alls likt herrn som normalt har ett humor som en pissmyra) Sedan kom hovslagaren da fick jag nagra blang under lugg ... men "no big deal". Da friserade jag honom, vilket resulterade i tatt hopknipna lappar och allmant sur min.
Nar det var klart hamtade jag sadelfilten ... vid det laget var han sa sur att han skar tander sa det gnisslade i hela stallet och folk kom och fragade vad det var.Han var surare an attika nar jag red i arenan och skuttade som en killing nyutslappt pa gronbete, och varje gang jag inte satt i perfect balans (han ar kinking den lille rackaren) sa startade han om med sitt skuttande igen.
Jag har inte sett den har sidan av honom sedan han kom upp hit sa mager och elandig sa det ar underbart att ha sin hast tillbaka. Grinig och frustrerande och allt ... men han ar min alskling precis som han ar.
![]()
Tack@EmmaW Riktigt skoj att höra att nya läraren är toppen, blev så glad så det blir både gilla och inlägg.
Och...
Snyggt jobbat av dig med muntliga examinationen![]()
Ack ja. den känslan...vad säger man? "Snuvad på konfekten"?Fnissar lite åt rubriken "Gemensam pojkvän bekymmer"Observera att jag inte fnissar åt ts bekymmer utan just rubriken där jag för en stund trodde jag skulle få läsa något riktigt smaskigt
![]()
Kanske jag går miste om en del kul ibland men det kan jag ta.
Jag läste kuk...![]()
![]()
![]()
Förlåt!
Jag brukar kunna skriva fel tycker jag får redigera inlägg jämt så möjligheten hade kunna funnits men tyvärr, du blev utan det(jag menar felstavning alla som flinar och tänker "blev utan det" som något helt annat inom ämnet tänker helt fel!!
)
/hallonsaft med låg humor tydligen eller är det bara jag som fnissar nu?