Vad i hela friden gör vi? Del XXII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 014
  • Visningar Visningar 64 768
Status
Stängd för vidare inlägg.
Instagram-undran: På sistone har flera okända gillat bilder på mitt öppna Instagram-konto men tagit bort gillandet efter en stund. Hur kan det komma sig? (Självfallet kan man ändra sig men i så fall är det många okända som gör det helt plötsligt.)

Spillde kaffe på min (svindyra, i mitt tycke) ena Crossfit-sko! :mad:

Men tänk om koffeinet tas upp i kroppen genom foten så att Seniorpasset blir jobbigare än vanligt? :D

Instagram-undran: På sistone har flera okända gillat bilder på mitt öppna Instagram-konto men tagit bort gillandet efter en stund. Hur kan det komma sig? (Självfallet kan man ändra sig men i så fall är det många okända som gör det helt plötsligt.)

Min gissning är att det är Instagram-strul. Ibland gillar man en bild men så upptäcker man två-tre timmar senare att det inte gått fram. Märkligt.

Annars är det antagligen personer som vill ha gilla-för-gilla? Att du skall klicka på deras profil/konto/vad-det-nu-heter och gilla deras bild i utbyte mot att de gillade din? Kanske? :o

I gar och idag har jag spenderat dagen med hasten. Mitt :heart ... Michico. Han var sa oerhort glad att se mig. Han gnaggade och sprang fram till mig, tryckte sig mot mig och gosade som skjutton. (inte alls likt herrn som normalt har ett humor som en pissmyra) Sedan kom hovslagaren da fick jag nagra blang under lugg ... men "no big deal". Da friserade jag honom, vilket resulterade i tatt hopknipna lappar och allmant sur min.
Nar det var klart hamtade jag sadelfilten ... vid det laget var han sa sur att han skar tander sa det gnisslade i hela stallet och folk kom och fragade vad det var. :rofl: Han var surare an attika nar jag red i arenan och skuttade som en killing nyutslappt pa gronbete, och varje gang jag inte satt i perfect balans (han ar kinking den lille rackaren) sa startade han om med sitt skuttande igen.
Jag har inte sett den har sidan av honom sedan han kom upp hit sa mager och elandig sa det ar underbart att ha sin hast tillbaka. Grinig och frustrerande och allt ... men han ar min alskling precis som han ar.:love:

26026968973_12e1b63abf_k.jpg
Vilken ENORM skillnad i hull!:heart

Just nu sitter jag och lyssnar på förstå sig påare som pratar häst :D Det är alltid lika roligt haha. Jag tiger och skrattar i tysthet :D

@athena_arabians Jag läste bara första inlägget och sen kände jag att nej tack har så svårt när folk tokjagar läsare & uppmärksamhet på allt från bloggar till buke genom att försöka skriva en så smaskig rubrik de bara kan.
Kanske jag går miste om en del kul ibland men det kan jag ta.

Jag brukar kunna skriva fel tycker jag får redigera inlägg jämt så möjligheten hade kunna funnits men tyvärr, du blev utan det :o:p (jag menar felstavning alla som flinar och tänker "blev utan det" som något helt annat inom ämnet tänker helt fel!! :rofl:;))

/hallonsaft med låg humor tydligen eller är det bara jag som fnissar nu?

Min humor har tydligen varit rätt låg hela dagen :D misstänker att det var pojkvänstråden som satte ribban ;)

@athena_arabians Fy dig, nu sitter jag och läser och fnissar, flinar och är frågande.
Ska det sluta med att jag faller offer och skriver ett inlägg? njaa, kanske får kännas okej med att glla en del får se om jag sviker mig själv nu risken finns.
Fyyy dig ;):p:rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
272
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 841
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 98 99 100
Svar
1 994
· Visningar
69 041
Senast: MJLee
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 780