Vad i hela friden gör vi? Del XXII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 014
  • Visningar Visningar 64 812
Status
Stängd för vidare inlägg.
Suttit och tittat på annonser på islandshästar. Tänker att om det inte blir en tvåbent familjemedlem snart så kanske det kan bli en fyrbent modell större....

Bestämde mig för att skriva av mig om tusen tankar som snurrar runt i huvudet. Skickade allt till en bekanting för att kunna bolla idéer lite och bara få lite pepp, men i samma sekund som jag skickat meddelandet så tänkte jag att jag lär framstå som världens galnaste tok. Vi känner inte varandra så väl, så jag visste inte riktigt hur bekantingen skulle ta det jag skrev. Tillbaka kom ett meddelande om att det är likadant hos bekantingen nu och plötsligt sitter vi och skriver om allt möjligt som jag inte ens brukar nämna för någon för att det känns som för privata tankar.

Jävligt märklig känsla, men jag tror faktiskt att det är alla relationstrådar här på buke där det tjatats om ordentlig kommunikation osv som fått mig att våga prata lite mer ordentligt med folk i min omgivning. Tokbra är det i alla fall.

Inser att jag måste ta tag i träning, speciellt av ryggen. Har suttit och sytt eller suttit vid datorn hela helgen, och nu kan jag knappt stå och skära ut tyg pga smärtan i ryggen :crazy: Inga bra arbetsställningar heller, datorn på köksbordet, symaskinen på ett annat köksbord... Ska hem till skåne under nästa vecka och tänkte då passa på att boka tid hos min kiropraktor, men hon är fortfarande föräldraledig och jag vill inte gå till min "vikarie" då jag inte tycker han gör tillräckligt bra jobb :(

Skulle just samla ihop mig och ta en dusch och försöka sova då jag får ett sms från en vän som har en supersjuk hund hon måste åka in med. Ser ut som att jag kommer få vara vaken ännu en natt och denna gång på djursjukhuset:(
Hur mycket kan man dygna utan att bli sinnessjuk?

Tack. Är bara så inihelvete svårt. Har ju kunnat bryta det en gång innan.

Kämpar med samma sak, det känns verkligen tungt ibland :(

Men du - du har lyckats en gång, du kommer definitivt att fixa det igen. Stressa inte - du är så himla bra :heart

Ska gå och lägga mig, men katten är inte inne och har inte vari sen 18-tiden. Har gått runt som värsta tjuven med ficklampan i högsta hugg på grannens gård och kollat deras lada där han brukar vara och jaga - och har blivit instängd av misstag förut. Men ingen katt :(
Han har ju kattlucka så han kommer alltid in här hemma...men jag blir ju orolig när han inte varit inne på så länge.

Skulle just samla ihop mig och ta en dusch och försöka sova då jag får ett sms från en vän som har en supersjuk hund hon måste åka in med. Ser ut som att jag kommer få vara vaken ännu en natt och denna gång på djursjukhuset:(
Hur mycket kan man dygna utan att bli sinnessjuk?
Ta inte på dig mer nu vännen :( Kan hon inte be någon annan? Du behöver ju verkligen tänka på dig själv :heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
297
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 74 75 76
Svar
1 512
· Visningar
52 168
Senast: Mia_R
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 887
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31