Vilken jävla helg! Tur att det snart är måndag
Sitter med stirrande blick och sippar i mig ett glas rött.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja!Så vansinnigt söt!![]()
Förutom ett glas rött och att måndag i mitt fall innebär röntgen (av knä eller axel, eller inget? Who knows) och besök hos den fantastiska (...) ortopeden så är det samma härVilken jävla helg! Tur att det snart är måndag
Stor kram tillbaka vännen!Stor kram @GotAsecret
Hon fick t.o.m mig att le, det behövde jag!Ja!Idag var hon nog extra glad för hon och systrarna fick gå ut i den nya hagen, som har ett nästan-berg i mitten. De älskar att klättra och hoppa där!
Känner verkligen med digFörutom ett glas rött och att måndag i mitt fall innebär röntgen (av knä eller axel, eller inget? Who knows) och besök hos den fantastiska (...) ortopeden så är det samma här![]()
Tack fina du!Känner verkligen med dig![]()
Tycker jag också!Fast det är ju typ ett halvt kilo ...
![]()
*stor kram*Jag måste komma rill rätta med mitt känsloätande...
Tack. Är bara så inihelvete svårt. Har ju kunnat bryta det en gång innan.*stor kram*![]()
Tack. Är bara så inihelvete svårt. Har ju kunnat bryta det en gång innan.
Ta inte på dig mer nu vännenSkulle just samla ihop mig och ta en dusch och försöka sova då jag får ett sms från en vän som har en supersjuk hund hon måste åka in med. Ser ut som att jag kommer få vara vaken ännu en natt och denna gång på djursjukhuset
Hur mycket kan man dygna utan att bli sinnessjuk?