Funderar på att skaffa kaniner...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hipp hurra!Tack för alla fina gratulationer!!
Jag har spenderat dagen med att njuta av solen på brukshundsklubben!![]()
Grattis @Wingates !
Jag har skrivit ner till opponeringen imorgon, bytt lite gardiner, meckat ihop symaskinen som jag råkade plocka isär igår, två skruvar över, det kan inte vara någon fara va?Tvättat och diskat och städat lite, gud vad jag har varit duktig idag!
![]()
![]()
Har du inlägg i skorna gjorda efter dina fötter? Kan hjälpa lite. Annars har jag inte mycket att komma med, då jag själv mer eller mindre alltid är trött/ont i fötterna efter en hel arbetsdag.Jag har ont i fötterna!Undrar om det någonsin kommer en dag när jag inte har ont efter en dag på jobbet...?
Du kanske kan få andra skor? Jag vet att det inte finns allt för många märken av skyddsskor, men de du har verkar ju inge bra allsJag har ont i fötterna!Undrar om det någonsin kommer en dag när jag inte har ont efter en dag på jobbet...?
Jag och mamma funderade på att dela en påse ostkrokar när vi kollar på biggest loserNu är jag dock trött och kryper ner i soffan med en ostbågspåse![]()