Vad i hela friden gör vi? Del XXII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 014
  • Visningar Visningar 64 742
Status
Stängd för vidare inlägg.
Fortfarande äckligt mätt efter både frukost och lunch. Nu ska jag klämma i mig ett mellanmål med på köpet. Gillar inte schemat min sjukgymnast/tränare/kostrådgivare gav mig. Jag som annars har noll aptit, noll hunger har redan hunnit äta snart tre gånger och efter träningen ytterligare en gång.. hur ska allt slinka ned? :cautious::wtf:

Grattis @Wingates !

Jag har skrivit ner till opponeringen imorgon, bytt lite gardiner, meckat ihop symaskinen som jag råkade plocka isär igår, två skruvar över, det kan inte vara någon fara va? :angel: Tvättat och diskat och städat lite, gud vad jag har varit duktig idag! :love: :D

En skruv hit eller dit, jag brukar tappa en & annan ibland och tycker att det inte märks någon större skillnad på mig för det :angel:

Riktigt snyggt race du gjort idag med saker, snyggt jobbat av dig.

Vilken dag... släpets bromsar låstes idag, var inte alls kul att ligga på en 2-1 väg och ligga i det enfiliga när släpet bromar och bilen försöker kämpa, blev till att stanna på första bästa p-ficka och ringa efter hjälp...
Hjälp kom men då hade problemet åtgärdat sig själv... alltså va sjutton, å sen funkar det klockrent för att sedan slå till igen. Skummaste av allt var att det var inne på service för inte så längesedan också, jag är lite nyfiken på vad det är. Har ingen ABS på det längre nyper som sjutton när man bromsar.

Varit hos Mamma och Rune idag. Vi har bytt gardiner, skruvat i en massa krokar, storhandlat, varit på tippen o lite till. Hade riktigt trevligt :)
Nu är jag dock trött och kryper ner i soffan med en ostbågspåse ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
261
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 836
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 80 81 82
Svar
1 634
· Visningar
58 707
Senast: Lilla
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 699