Vad i hela friden gör vi del XXIII.

Status
Stängd för vidare inlägg.
En grej jag inte tänker göra om är 1: ta på absolut torr under armarna 2: raka under armarna 3: sitta i solen= stora smärtande utslag som nu börjar övergå i klåda.

T ska gå och lägga sig nu så jag ska väl kolla på Let's dance och försöka äta något. Lovade honom att äta något så jag får väl försöka göra mitt bästa.
Av logiska skäl blir det inga maratonkonversationer under helgen :p

Det luktar minestronesoppa i mitt kök. Jag har inte ätit någon minestronesoppa idag :cautious:

Funderar på om jag ska sätta mig ute på trädäcket en stund. Borde egentligen koncentrera mig på att se klart Let's dance för att sova sen. Nja, får se.

Vi har reflekterat över det men är båda på det bestämda med att vi ska sansa oss. Som sagt, ska vi göra något så får han antingen deala med sin fru om det eller lämna henne. Annars får det räcka såhär :)

Jag beundrar verkligen din "rakryggade" hallning i det har. Verkligen beundransvart! :cool:

Dricker cava med skeptisk kömpis :rofl:

13167323_556461681200705_607910353_n.jpg

Skal da ... med en Long Island icetea ... Sex on the Beach ... och ett glas Cabernet Sauvignon, Line 39. (hick!) Det har med att bo bredvid en bar ar inte helt fel.:angel:

UGH ... har har vi haft runt 30*C i ett par veckor ... i morgon sager de att det ska regna (trodde aldrig att jag skulle saga det har i Oregon, men det behovs) och ska bli 17*C. Brrrr. Det blir ocksa hund traning sa hela dagen kommer att spenderas utomhus. I regn klader.

I kvall tog vi en drink (jag tog en "sex on the beach") i baren med sonen nar han kom hit ... skrattade och hade jatte trevligt innan vi gick hem och jag fixade middagen, med mitt favorit vin till. :)
Life is good!

Vaken. om en halvtimme ska vi sätta igång att bära flyttkartonger. :wtf: 60 st rena flyttlådor/banankartonger...

Funderar på att stiga upp ur sängen. Har egentligen lust att sova bort hela dagen, men har lite som måste göras. Stallet på fm eftersom lillungen har scoutinvigning på em. Behöver städa av här hemma eftersom vi får besök imorgon. Och så behöver jag tvätta.

Dessutom är jag hungrig. :crazy:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
266
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
593
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 837
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 84 85 86
Svar
1 717
· Visningar
60 966
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka