Vad i hela friden gör vi del XXIII.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Glad att jag rastade hundarna innan jag cyklade och mötte min vän med dotter imorse!

Cyklade hem efter en timme och det spöregnade då, vart dyngsur av 4 min cykelfärd. Självklart regnade det rakt i ansiktet :rage:

Nu har jag bäddat ner min sängen och ska värma upp min stelfrusna lekamen :cautious:

1.5 timme senare har vi tömt lägenheten. nu väntar vi bara på exet som Skulle vart här vid åtta halv nio :meh: han har grejer som ska med upp så inget annat val än vänta :banghead: "det var lite jobbigt att gå upp i morse" :wtf::banghead:

Vi har nio grader och uppehåll men till och med jag verkar ha vant mig vid värmen för jag fryser :eek:
Nu ut och fixa lite i stallet, ska byta hage på hästarna så den stora (som de länsat på gräs på en vecka) får vila under regnperioden som kommer.

Grått, grått och kallt. Men inget regn! Kom IGEN nu då!
Hatar att vara så påverkad av vädret. Halvt medvetslös och kroppen är gnällig.

Grått, grått och kallt. Men inget regn! Kom IGEN nu då!
Hatar att vara så påverkad av vädret. Halvt medvetslös och kroppen är gnällig.

Vi är många som påverkas negativt av detta väder :(

Min kropp gnäller inte, den skriker just nu men det beror på att jag blev kall när jag dränktes imorse.

Snart gnäller den "bara" :meh:

Jag tycker faktiskt det är skönt med det här vädret men vi har ju å andra sidan uppehåll och drygt nio grader. Det är knappt 17 grader inne, himmelskt :) Jag kommer sova som en liten gris inatt.

Måste bara säga det!

Jag älskar mina nya uppiggande jag fått av neuro :love:

Har haft andra innan men av dom blev jag speedad i 4 timmar av sedan var jag slut och orken borta. Tror det beror på att jag gjorde allt i en rasande fart och tog ut mig under tiden dom verkade.

Detta är en depotablett så dom verkar under längre tid och hitills så funkar dom otroligt bra :banana:

Inser att jag kommer vara ledig flera dagar i samband med midsommar. Vart reser man då? Tips hitåt!

För övrigt har jag en enorm huvudvärk idag. Kaozzzz....

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
266
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
593
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 837
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 84 85 86
Svar
1 719
· Visningar
60 974

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka