A
avslutat medlemskap
Och vargar som husdjur.Hörrudu, i Sverige har vi faktiskt isbjörnar på gatorna
Renar.. Pfft.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och vargar som husdjur.Hörrudu, i Sverige har vi faktiskt isbjörnar på gatorna
Renar.. Pfft.
Så tråkigt att höra, hoppas att han finner ett hem och en ägare/ryttare som han klickar med.Jag känner en massa mixade känslor nu. Pratade med nya ägaren till kallblodstravaren jag hade förra sommaren. Vi funkade inte ihop riktigt och jag åkte av med buller och bång. Sålde honom svinbilligt och var väldigt tydlig med problemen han hade. Nu har nya ägarens kusin blivit avslängd och brutit skulderbladet vilket medför att hästen ska flytta igen.
På ett sätt känns det skönt att få bekräftat att jag gjorde rätt som sålde samtidigt som jag är så ledsen för hans skull. Det är en fin häst som skulle kunna blivit en sån trevlig ridhäst.
I dag har jag, med benägen long distance assistance av @athena_arabians, rökt mina första räkor med blandat men godkänt resultat. Känner lite Hurra vad jag är bra!
Våga tom låta grannen smaka, dom var på tomten och undrade vad jag höll på med. Tyckte det var "jättegott" men det var första gången dom åt rökta räkor så jag vet inte hur mycket jag skall lita på det. Men dom åt mer än en var så kanske....
Ingen Sixten idagHan har börjat kissa lite själv men inte tillräckligt och dessutom blodblandat. Vidare åtgärd beror på hur han mår i morgon, lutar åt ultraljud. Lille kissen
![]()
Ingen Sixten idagHan har börjat kissa lite själv men inte tillräckligt och dessutom blodblandat. Vidare åtgärd beror på hur han mår i morgon, lutar åt ultraljud. Lille kissen
![]()