Vad önskar sig en ettåring?

Sv: Vad önskar sig en ettåring?

Dockvagn är jättepopulärt härhemma också, det hade nog varit en bra ettårspresent. Eller en sån där vanlig brio lära-gå-vagn.
 
Sv: Vad önskar sig en ettåring?

Dockvagn är jättepopulärt härhemma också, det hade nog varit en bra ettårspresent. Eller en sån där vanlig brio lära-gå-vagn.

Ja, det är toppen! Funkar i flera år, man kan ju även köra runt saker i den. Russinen ett och ett, till exempel. Allt med hjul är bra, enligt min erfarenhet. Min unge drog en behjulad hund i ett snöre efter sig till och från dagis under en lång period.
 
Sv: Vad önskar sig en ettåring?

jag hade blivt glad om dottern fått det jag sa att hon behövde, mest kläder. Istället fick hon såklart fina saker, men kanske lite onödigt en del. En ettåring bryr sig inte så mycket om innehållet som andra tidigare sagt. Slå in en låda med prasselpapper också så är de säkert jättenöjda.

Ang storleken så är det väl bara att fråga mamman/pappan , sånt kan variera en del.

Presentkort på åhlens eller nåt funkar ju annars, där kan de välja vad de själva vill. Men sånt är ju alltid tråkigt att ge :p
 
Sv: Vad önskar sig en ettåring?

105588_1_2.jpg


Något liknande här fick mitt systerbarn i den åldern. Den låter dessutom.
Bankbräda och leksakspis vet jag har varit mycket uppskattat.
 
Sv: Vad önskar sig en ettåring?

Låter nästan som att du borde handla på Krabat istället för på BR eller de affärerna. De har iofs också lite pojk o flick grejer och försöker ibland slå in i rosa eller ljusblått, men den rena uppdelningen du pratar om känner jag inte alls igen.

Dessutom tänk på att Brio ibland inte säljs på vanliga leksaksaffärer längre utan på typ ICA Maxi av ngn skum anledning.

När det gäller presentpapper är ju en enkel lösning ett blått paket med rosa snören :p
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

  • Låst
Samhälle Jag har funderat en hel del på svenskars relation till religion och speciellt kristendom. Jag vill först säga att jag inte lägga några...
68 69 70
Svar
1 380
· Visningar
40 113
Senast: Mineur
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 259
Senast: jemeni
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 861
Senast: Gunnar
·
Småbarn Jag har förstått att det finns de som ger presenter till pedagoger vid avslutningarna. Görs det varje avslutning? Eller bara vid...
2
Svar
22
· Visningar
3 257
Senast: lytesout95
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Osäker Ponny
  • Häst
  • Överproduktion av hud?

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp