Har suttit i Illustrator och jobbat med vektorer en del på sistone, funderar på att ta upp det på allvar igen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det räknas klart som skapande tycker jag!Jag skapar egentligen inget, jag broderar färdiga mönster
Vad duktig du är!Senaste projekten jag pysslar med, dock ej färdig än, är lite detaljer kvar.
Första gången jag försökte mig på att foga samman två karaktärer jag gillar till en.
Har mest gjort det grundläggande än så länge.
Visa bifogad fil 19954
Du med, vi är alla duktiga på det vi gör/pysslar med.Vad duktig du är!
Jag som trodde att din avatar var ett foto!!Den här tråden har jag missat, trots att jag undrat om det inte fanns något liknande. Jag målar lite på fritiden, mest i olja men även akryl och kol. Funderar på att köpa mig ett set pastellpennor också...
Några som blivit till i år är denna som skimrar i guld och koppar
![]()
Min profilbild
![]()
En jag gillar bakgrunden på men gett upp med
![]()
Ett porträtt där jag tröttnade halvvägs och tog fram de stora penslarna
![]()
Min nyaste som jag håller på att justera värdena på. Funderar på att stänka silver över bakgrunden också... Kanske? Lite obestämt
![]()
Jag tänkte precis samma sak när jag tittade i denna tråden inatt!Åh vad jag önskar att jag var sådär bra som er på att skapa saker med händerna! Skulle vara så himla kul att kunna ge bort en tavla eller liknande, i julklappnistället för att köpa nåt!
Säljer du tavlor? Skulle jättegärna ha den här på min väggNågra som blivit till i år är denna som skimrar i guld och koppar
![]()
Wow, vad fina! Jag trodde, som någon annan i tråden, att din avatar var ett fotoDen här tråden har jag missat, trots att jag undrat om det inte fanns något liknande. Jag målar lite på fritiden, mest i olja men även akryl och kol. Funderar på att köpa mig ett set pastellpennor också...
Några som blivit till i år är denna som skimrar i guld och koppar
![]()
Min profilbild
![]()
En jag gillar bakgrunden på men gett upp med
![]()
Ett porträtt där jag tröttnade halvvägs och tog fram de stora penslarna
![]()
Min nyaste som jag håller på att justera värdena på. Funderar på att stänka silver över bakgrunden också... Kanske? Lite obestämt
![]()