Vad pysslar/ritar/målar/skapar ni?

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare blizz
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 95
  • Visningar Visningar 8 565
Har suttit i Illustrator och jobbat med vektorer en del på sistone, funderar på att ta upp det på allvar igen.

kouen eyes00.webp

Jag funderade på var jag kunde lägga upp denna och hittade den här tråden :love:
20181212_212356.webp

Någon som beställde en teckning av tre hundar som de ville ge i julklapp. Det var ett tag sedan jag tecknade sist så min hand värkte mot slutet :D Men blev ganska nöjd ändå! :up:

Den här tråden har jag missat, trots att jag undrat om det inte fanns något liknande. Jag målar lite på fritiden, mest i olja men även akryl och kol. Funderar på att köpa mig ett set pastellpennor också... :grin:

Några som blivit till i år är denna som skimrar i guld och koppar
tjX5rQu.jpg

Min profilbild
ps6wYtA.jpg

En jag gillar bakgrunden på men gett upp med
cKry2qo.jpg

Ett porträtt där jag tröttnade halvvägs och tog fram de stora penslarna :laugh:
pgSjoU8.jpg

Min nyaste som jag håller på att justera värdena på. Funderar på att stänka silver över bakgrunden också... Kanske? Lite obestämt
sZRwwx1.jpg

Den här tråden har jag missat, trots att jag undrat om det inte fanns något liknande. Jag målar lite på fritiden, mest i olja men även akryl och kol. Funderar på att köpa mig ett set pastellpennor också... :grin:

tjX5rQu.jpg

Min profilbild
ps6wYtA.jpg

cKry2qo.jpg

pgSjoU8.jpg

Min nyaste som jag håller på att justera värdena på. Funderar på att stänka silver över bakgrunden också... Kanske? Lite obestämt
sZRwwx1.jpg
Jag som trodde att din avatar var ett foto!! :eek::love:
Jag är sjukt imponerad av alla som sysslar med olja :up: Jag håller mig till mina pennor :D

Åh vad jag önskar att jag var sådär bra som er på att skapa saker med händerna! Skulle vara så himla kul att kunna ge bort en tavla eller liknande, i julklappnistället för att köpa nåt!

tjX5rQu.jpg

Min profilbild
ps6wYtA.jpg

cKry2qo.jpg

pgSjoU8.jpg

sZRwwx1.jpg
Wow, vad fina! Jag trodde, som någon annan i tråden, att din avatar var ett foto :o

Den översta tavlan på hästen var väldigt vacker, gillar färgerna :love:

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag... 2
Svar
28
· Visningar
909
Senast: Trott
·
Småbarn Sonen på snart 15 månader har inte att sova på sin favoritlista. Han sov bra de första två månaderna i sitt liv sedan hände något. Han... 2
Svar
23
· Visningar
1 663
Senast: Badger
·
Utrustning Vad finns det för säkra färger att använda för att måla häst med? Tanken är att måla en svart häst med vita zebra-linjer, så någon vit...
Svar
6
· Visningar
677
Senast: WildHorse
·
Hästvård Hej, Jag är mitt uppe i en utredning hos veterinär av min häst som har ett släpande bakben. Han visar ingen reaktion på böjprov, visade...
Svar
12
· Visningar
1 556
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka