Vad pysslar vi med? Del LXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
ah, ja då hänger jag med @Snubbelfot :) de känner jag till och han dyker nog upö rätt ofta vad jag vet men har knappt sällskap till kvällens show så hade nog inte varit aktuellt för mig ändå. Ska du till Liseberg?
Ja, det är planen... om jag kommer loss från jobbet i tid, och kan delegera hästmatning, så att man kan vara på Liseberg i god tid. :)

Ska äta lite frukost. I em kommer min KP och hämtar mig. Vi ska ut till betet där hens pålle går. Och sedan till honungen. Hoppas att det finns något kvar...

Tänkte att jag skulle få åka hem idag efter MR-undersökningen men icke. :( De måste ha kvar mig för att se hur jag reagerar på medicinerna, så jag kanske får åka hem på slutet av veckan. Får fan kämpa mot gråten. :cry:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag... 2
Svar
28
· Visningar
906
Senast: Trott
·
Tjatter Idag har jag gjort bort mig. En stor del av året är Harris Tweed-kavaj min vardagsklädsel, när jag vill vara prydlig men inte alltför... 2
Svar
24
· Visningar
1 198
Senast: Flixon
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 60 61 62
Svar
1 220
· Visningar
44 767
Senast: Sel
·
Tjatter Jag vill göra något i sommar på min semester. Jag känner att jag vill uppleva något och liksom unna mig själv någonting.😊 Kanske resa... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 250
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Hjälp
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Vad gör vi? Kids edition - del 4

Hund, Katt, Andra Djur