Vad pysslar vi med? Del LXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
För att fortsätta på temat bumpo målar hus: jag är fortfarande inget fan av stegar, jag har lyckats lägga hela armbågen i färgen och har fått på min lott att måla överhänget till kuvösen. Jag kommer mao ha grått hår innan dagen är slut :rofl: #målaärkul

Jag hatar höjder och stegar (som du vet ;)) :D

Mao har jag fortfarande målning att göra på vindskivorna :arghh:

Fortfarande inte fått betalt för byggstädningen jag gjorde förut :banghead: fakturan hade sista dag idag... Bara ta och skriva en påminnelse då :banghead::banghead::mad:

Min mage är oglad... ordentligt. Jag hoppas det beror på att jag ska ha mens men den har varit elak ett tag så ger det sig inte måste jag ringa min läkare :down:

Varmt i Götet idag. Tolksele rockar kort-kort och Alice-tröja. Har till ett ombyte också ;)

devils-horn-smiley-emoticon.gif

:nailbiting: Nu har vi beställt och lagt handpenning på ett utomhus bad. Det kommer redan i augusti, maken surar lite att han inte kommer att kunna premiärbada men tyckte ändå att det var lika bra att det kommer på plats. Jag längtar! :love: Och sonen längtar nog ännu mer än mig, dottern är betydligt mycket mer skeptisk men vi ska nog få över henne till våran sida :devil::D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag... 2
Svar
28
· Visningar
907
Senast: Trott
·
Tjatter Idag har jag gjort bort mig. En stor del av året är Harris Tweed-kavaj min vardagsklädsel, när jag vill vara prydlig men inte alltför... 2
Svar
24
· Visningar
1 199
Senast: Flixon
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 73 74 75
Svar
1 491
· Visningar
53 770
Tjatter Jag vill göra något i sommar på min semester. Jag känner att jag vill uppleva något och liksom unna mig själv någonting.😊 Kanske resa... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 261
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Förslag på passande matskål?
  • Annonsera mera hundar 2