Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För att fortsätta på temat bumpo målar hus: jag är fortfarande inget fan av stegar, jag har lyckats lägga hela armbågen i färgen och har fått på min lott att måla överhänget till kuvösen. Jag kommer mao ha grått hår innan dagen är slut#målaärkul
Jag får åka upp till dig med A, hon ÄLSKAR att klättra på stegar och blir förbannad när hon inte får klättra högt för migJag hatar höjder och stegar (som du vet)
Mao har jag fortfarande målning att göra på vindskivorna![]()
Tänkte att jag skulle få åka hem idag efter MR-undersökningen men icke.De måste ha kvar mig för att se hur jag reagerar på medicinerna, så jag kanske får åka hem på slutet av veckan. Får fan kämpa mot gråten.
![]()
Jag känner med dig.Jag hatar höjder och stegar (som du vet)
Mao har jag fortfarande målning att göra på vindskivorna![]()
Min mage är oglad... ordentligt. Jag hoppas det beror på att jag ska ha mens men den har varit elak ett tag så ger det sig inte måste jag ringa min läkare![]()
Min mage är oglad... ordentligt. Jag hoppas det beror på att jag ska ha mens men den har varit elak ett tag så ger det sig inte måste jag ringa min läkare![]()
Varmt i Götet idag. Tolksele rockar kort-kort och Alice-tröja. Har till ett ombyte också![]()