Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack!Grattis @bumpo
Jag gick och la mig fyra och kan inte sova längre. Har flyttat på hästarna i morgonrock för det var helt enkelt enklast![]()
Hästar har hästminneHästarna gick på samma lösdrift för 2½ år sedan så det ska bli spännande att se hur de reagerar. Jag förutsätter att pållarna känner igen varandra....
Ska besöka några loppisar och leta efter matlådor i rostfrittPå väg till loppisen. Här ska säljas!![]()
Ska besöka några loppisar och leta efter matlådor i rostfritt
Nej, nej, du ska åka på auktion i Svärdsjö. Det är mycket roligare![]()
Vaknade med nackont och hemsk migrän .så nu har jag kräktes fler gånger och katten är dålig i magen och han har kräkts i varje rum så jag har fått städa undan det och hålla undan hunden då han tycker det ser gott ut.nu har piller börjat verka så det har släppt en del . Hoppas på att dagen bara blir bättre
Det är en bit att åka. Har 17 mil hem till digNej, nej, du ska åka på auktion i Svärdsjö. Det är mycket roligare![]()
Hade jag inte haft kombon köpstopp och dålig karaktär hade jag satt mig i bilen och bilat till dig!Nej, nej, du ska åka på auktion i Svärdsjö. Det är mycket roligare![]()
Vi ska ha tvättdag idag! Vilken tid åker ni?Jag borde verkligen packa nu...
Tisdag lunch. Men A och jag ska på begravning imorgon så vi tappar ju en dag typ.Vi ska ha tvättdag idag! Vilken tid åker ni?