Vad pysslar vi med? Del LXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska äta frukost innan det väntas långtur med ponnyhästen tillsammans med en bekant som jag kanske träffar en gång per år. Hästarna gick på samma lösdrift för 2½ år sedan så det ska bli spännande att se hur de reagerar. Jag förutsätter att pållarna känner igen varandra....

Landat hemma. Tröööött efter lite sömn och kiropraktorbehandling.
Har bara lite pappersjobb och rida kusen på schema idag. Så ska ta en nap strax.

Knappt skådat Buke på en vecka. Har jag missat några rafflande skandaler? :D Här dricks kaffe innan det är dags för långis med hunden. Ska bli skräpväder sen.

Vaknade med nackont och hemsk migrän .så nu har jag kräktes fler gånger och katten är dålig i magen och han har kräkts i varje rum så jag har fått städa undan det och hålla undan hunden då han tycker det ser gott ut.nu har piller börjat verka så det har släppt en del . Hoppas på att dagen bara blir bättre

Hästarna gick på samma lösdrift för 2½ år sedan så det ska bli spännande att se hur de reagerar. Jag förutsätter att pållarna känner igen varandra....
Hästar har hästminne :D

Sålde en mycket bestämd unghäst (drama queen)till ett stall i storstockholm. Får efter något år en notis av köparen att det kommit en ny häst till deras stall. Hennes häst hade bara noterat nya hästen och inte brytt sig om den. Det hade förvånat eftersom det är en dam som har åsikter om allt och brukar uttrycka det både ljudligt och visuellt....

Det visar sig att den hästen också kommer från mig och de hade gått ihop som föl.:D

Senast ändrad:
Vaknade med nackont och hemsk migrän .så nu har jag kräktes fler gånger och katten är dålig i magen och han har kräkts i varje rum så jag har fått städa undan det och hålla undan hunden då han tycker det ser gott ut.nu har piller börjat verka så det har släppt en del . Hoppas på att dagen bara blir bättre

Usch då. Värsta tänkbara morgonen! Krya på dig!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag... 2
Svar
28
· Visningar
906
Senast: Trott
·
Tjatter Idag har jag gjort bort mig. En stor del av året är Harris Tweed-kavaj min vardagsklädsel, när jag vill vara prydlig men inte alltför... 2
Svar
24
· Visningar
1 198
Senast: Flixon
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 60 61 62
Svar
1 220
· Visningar
44 774
Senast: Sel
·
Tjatter Jag vill göra något i sommar på min semester. Jag känner att jag vill uppleva något och liksom unna mig själv någonting.😊 Kanske resa... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 250
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Hjälp
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Vad gör vi? Kids edition - del 4

Hund, Katt, Andra Djur