Vad pysslar vi med? Del LXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haft latdag idag och bara jobbat lite efter sovmorgon. Har inte orkat göra frukost förrän nyss Tryckte i mig en hel röd grape innan äggröra och te.
Har blivit helt beroende av röd grape. Så sjukt gott när de fått ligga och mogna i solen!

Njuter av första fina dagen på jag vet inte hur länge. Minstingen fick bada lite i bubbelpoolen men det var lite för kallt för honom (29 grader) så stackarn blev helt blå om läpparna.

Borde diska. Sedan ska jag fixa käk, och idag kommer barndomsvännen. Cruising här i stan imorgon så då ska jag ut och ta en cider med kusinen. Bilarna intresserar mig inte ett nedrans skit :D Men jag gnäller på att det aldrig händer något i denna lilla stad så då får man passa på att gå ut när något väl händer :up:

Kattvakt så varit och lekt med vännens katt en bra stund med obligatorisk gosstund. Hämtade upp tvätt på vägen som jag tänkte vika men fick en gosig katt hemmavid på magen så nu sitter jag fast i soffan, slav som jag är.

Ska måla naglarna jag slipade igår med kan inte bestämma färg, orange skimmer eller en kall brungrå. Hjälp!?

Det är international street food market i stan fram till på söndag :banana: ! I onsdags åt jag fransk kycklinggryta, idag blev den thailändsk sweetchilikyckling med äggnudlar. De andra i mitt sällskap åt polsk och fransk mat, och min systerson tog en krokodilburgare och macarons till lunch :D !

Och så toppade jag det med en nutellacrépe med vispgrädde till efterrätt :love:

20476627_10154975662542582_8487043025707191175_n.jpg

Regnet tog slut vid 4a i morse sen dess har solen vräkt ner.
Jag har kokat 5 flaskor saft,nu ska jag flytta saker från dom 2 frysarna till den nya frysen så jag får lite ordning.

Musik är bra. Jag insåg precis hur mitt agerande i vissa fall är ett sätt att stay high med Tove Los ord. Så nu blir det fortsatt soulsearching för att komma på hur jag ska hantera det här.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag... 2
Svar
28
· Visningar
910
Senast: Trott
·
Tjatter Idag har jag gjort bort mig. En stor del av året är Harris Tweed-kavaj min vardagsklädsel, när jag vill vara prydlig men inte alltför... 2
Svar
24
· Visningar
1 213
Senast: Flixon
·
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 380
Tjatter Jag vill göra något i sommar på min semester. Jag känner att jag vill uppleva något och liksom unna mig själv någonting.😊 Kanske resa... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 299
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• GVFÖ 2025
  • Ung kille
  • Tittar in i ditt kök del 27

Hund, Katt, Andra Djur