Vad pysslar vi med? Del LXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
For att fa plats med sitt handbagage i bagage grejen ovanfor stolarna. :up:
Don't get me started on vad jag anser om människor som har GIGANTISKA väskor med sig ombord :cautious: Fine, jag förstår grejen med att resa lätt och inte checka in, men på resan ned var det på gränsen att det inte fanns plats åt allas väskor då nästan alla hade oversized cabinbags :banghead:

Funderar på vad jag vill äta till kvällsmat. Mina föräldrar kommer ner till Skåne idag men lite oklart om de kommer till mig ikväll eller imorgon. Möjligen åker de till min mormor i Ystad först.
Nåja, kommer de imorgon har de lovat att inte väcka mig före lunch. Dygnsvändning på gång!

Trots vissa tveksamheter så blev personen sjukt nöjd med sin nya stil och skulle dra hem och testa sin nya garderob. Kul! Vi gick från "pennkjol och en instoppad blus" till lager på lager, kul färgkombos som inte borde funka MEN det gör det ju! :D Fick personen att "bara testa" lite kombinationer som hon skrattade förskräckt åt. Slutade med att hon köpte hela outfiten, högst frivilligt! :D

Avslutade med en smaskig måltid och ett glas vin:

20394413_166440893900410_8486077511074054144_n.jpg

Kom hem och insåg att fukt får mitt hår att anta formen av Bonnie Tylers frippa :rofl:

https://www.instagram.com/p/BXF-kWChyB2/?taken-by=frktornblom

Don't get me started on vad jag anser om människor som har GIGANTISKA väskor med sig ombord :cautious: Fine, jag förstår grejen med att resa lätt och inte checka in, men på resan ned var det på gränsen att det inte fanns plats åt allas väskor då nästan alla hade oversized cabinbags :banghead:

Nar man reser ut fran Sverige, eller innom Sverige, har de flesta vaskor som ar innom gransen for det tillatna ... men det racker med att en eller tva har for stora vaskor for att det ska bli besvarligt for alla att fa in sina vaskor.
Det racker for att man ska ha varit tvungen att ha sin vaska langt bakom den egna stolen en gang, sitter man da vid gangen och de som sitter innanfor at otaliga ska man alltsa ga emot strommen for att fa tag pa vaskan :crazy: ... Jag star garna nagra minuter fore boarding for att kunna fa upp min vaska dar jag sitter. Besides, man ska ju i alla handelser sitta still i nagra timmar sa det ar inte helt fel att sta ett tag.:p

Jag reser alltid med handbagage men jag har stenkoll på att det håller rätt storlek. Problemet är att på lågprisflyg får alla inte ta in sina handbagage om många åker med det.. så antar att det är därför folk hetsar. I övrigt tycker jag att det är jättelöjligt hur hetsiga folk är.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag... 2
Svar
28
· Visningar
910
Senast: Trott
·
Tjatter Idag har jag gjort bort mig. En stor del av året är Harris Tweed-kavaj min vardagsklädsel, när jag vill vara prydlig men inte alltför... 2
Svar
24
· Visningar
1 213
Senast: Flixon
·
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 373
Tjatter Jag vill göra något i sommar på min semester. Jag känner att jag vill uppleva något och liksom unna mig själv någonting.😊 Kanske resa... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 299
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka