Förstår mig inte på människor som ställer sig och börjar köa så snart personal vid gaten dyker upp, framförallt inte på flyg med redan bestämda platser![]()
For att fa plats med sitt handbagage i bagage grejen ovanfor stolarna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förstår mig inte på människor som ställer sig och börjar köa så snart personal vid gaten dyker upp, framförallt inte på flyg med redan bestämda platser![]()
Det uttalas så, men skrivs genre.![]()
Don't get me started on vad jag anser om människor som har GIGANTISKA väskor med sig ombordFor att fa plats med sitt handbagage i bagage grejen ovanfor stolarna.![]()
Månaden är inte slut änJag har glömt skriva månadsbrev för kattklubben![]()
Du skrev inte när, var och hur. Därför frågade jag.
Varför känner du att du måste göra det öht?
Don't get me started on vad jag anser om människor som har GIGANTISKA väskor med sig ombordFine, jag förstår grejen med att resa lätt och inte checka in, men på resan ned var det på gränsen att det inte fanns plats åt allas väskor då nästan alla hade oversized cabinbags
![]()
Don't get me started on vad jag anser om människor som har GIGANTISKA väskor med sig ombordFine, jag förstår grejen med att resa lätt och inte checka in, men på resan ned var det på gränsen att det inte fanns plats åt allas väskor då nästan alla hade oversized cabinbags
![]()
Tack gode tid för detMånaden är inte slut än![]()