Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej inte vad jag såg men på flera ställen hade de stängt av och byggde om. Kanske julsaker bakom. Jag fyller i mitten av oktober då är det älgjakt och julsaker på IkeaVar det julgirlanger i taket?![]()
Verkligen jag gjorde två i Helge.Första burkarna med rödbetor är kokta och alldeles nyss inlagda
![]()
Sååå mycket godare än de man köper![]()
@athena_arabians men du måste vara försiktig och ta hand om dig själv. Inte vara ute och klättra när du mår dåligt och blöder näsblod!![]()
Låter som det är bråttom om man måste dit annars får man vänta ett tag efter julNej inte vad jag såg men på flera ställen hade de stängt av och byggde om. Kanske julsaker bakom. Jag fyller i mitten av oktober då är det älgjakt och julsaker på Ikea
Tragiska människor det finnsNu är det nån IQ- befriad jubelidiot som springer runt ikväll igen med baseballträ och utklädd till clown![]()
Nu är det nån IQ- befriad jubelidiot som springer runt ikväll igen med baseballträ och utklädd till clown![]()
Nu är det nån IQ- befriad jubelidiot som springer runt ikväll igen med baseballträ och utklädd till clown![]()
Jag skyller min tomatsås på dig,flera burkar i frysen...Första burkarna med rödbetor är kokta och alldeles nyss inlagda
![]()
Sååå mycket godare än de man köper![]()
Tragiska människor det finns![]()
Err, var är du någonstans?![]()
Var inte det förra året som folk sysslade med det? Usch. Varför är folk så korkade för?![]()
Jag skyller min tomatsås på dig,flera burkar i frysen...
Aha det är du som är astronautenHemkommen från åke för ett tag sedan. Vi åkte och åt lite. Hon mat oh jag glass. Förväntade mig två små kulor men det täckte för tusan hela jäkla lådan dessa två kulor
Sedan fick hon äran att reda ut mitt trassliga hår. Haha.
Aha det är du som är astronauten!
Eller vänta nu Åke är en tjej???
Ok fattar inget. Skit samma![]()