Vad pysslar vi med ?Del XC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Startade morgonen med att se att jag blivit uthängd på facebook i ett drev där man uppmanade att anmäla mig för att jag tydligen bidragit i vanvården av katten jag jag hjälpte i går kväll :confused: :arghh: :rage: Sen gick admin in i gruppen och satte stopp för att sen uppmana mig att anmäla djurägaren för att slippa drevet på mig själv via messenger :banghead:.....att jag överlåter den bedömningen till veterinären var tydligen inte tillräcklig. :banghead: :meh:

Nu minns jag varför jag inte är med i såna här grupper :meh:
 
Startade morgonen med att se att jag blivit uthängd på facebook i ett drev där man uppmanade att anmäla mig för att jag tydligen bidragit i vanvården av katten jag jag hjälpte i går kväll :confused::arghh::rage: Sen gick admin in i gruppen och satte stopp för att sen uppmana mig att anmäla djurägaren för att slippa drevet på mig själv via messenger :banghead:.....att jag överlåter den bedömningen till veterinären var tydligen inte tillräcklig. :banghead::meh:

Nu minns jag varför jag inte är med i såna här grupper :meh:
Folk har verkligen tappat vettet alldeles :crazy: :confused: O_o
Jag kommer för alltid att #vågavägrafacebook tror jag
 
Funderar på hur stor chansen är att dom kommer och lagar mitt skåp under eftermiddagen, inte hört av sig alls ännu. Borde jag passa på att duscha nu när det ändå är lunchtid ifall någon dyker upp eller kan jag ta en kaffe till och duscha ikväll?
 
Startade morgonen med att se att jag blivit uthängd på facebook i ett drev där man uppmanade att anmäla mig för att jag tydligen bidragit i vanvården av katten jag jag hjälpte i går kväll :confused::arghh::rage: Sen gick admin in i gruppen och satte stopp för att sen uppmana mig att anmäla djurägaren för att slippa drevet på mig själv via messenger :banghead:.....att jag överlåter den bedömningen till veterinären var tydligen inte tillräcklig. :banghead::meh:

Nu minns jag varför jag inte är med i såna här grupper :meh:
Seriöst :mad:
 
Duschar du snabbt så nu, annars ikväll. Hantverkare kan komma när som helst, tom när man inte väntar på någon :p
Tack för input :love:
Då blev beslutet att duscha ikväll och istället dricka kaffe. Känns lite som att vänta på bussen, kommer ingen buss, kommer ingen buss, tänder en cigg och då kommer bussen.
Behöver egentligen inte duscha för odör eller så utan mer att jag känner mig seg så fortsätter sega i lugn och ro. :p
 
Precis kommit till jobbet.

Sitter här och försöker mota bort tårar, var inne med unghästen på klinik idag och tja, det ser inte lovande ut. Shoppade skräpmat på vägen hit cola och energidryck samt choklad som jag ska moffa i mig i soffan ikväll. Den soffa jag hamnar i varje dag nu med både skadad hund och nu skadad häst.

Jag har just nu ingen ork till att ta tag i något.
 
Precis kommit till jobbet.

Sitter här och försöker mota bort tårar, var inne med unghästen på klinik idag och tja, det ser inte lovande ut. Shoppade skräpmat på vägen hit cola och energidryck samt choklad som jag ska moffa i mig i soffan ikväll. Den soffa jag hamnar i varje dag nu med både skadad hund och nu skadad häst.

Jag har just nu ingen ork till att ta tag i något.

Kram :heart
 
Precis kommit till jobbet.

Sitter här och försöker mota bort tårar, var inne med unghästen på klinik idag och tja, det ser inte lovande ut. Shoppade skräpmat på vägen hit cola och energidryck samt choklad som jag ska moffa i mig i soffan ikväll. Den soffa jag hamnar i varje dag nu med både skadad hund och nu skadad häst.

Jag har just nu ingen ork till att ta tag i något.
Men var inte den hästen nyinköpt? Kram :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
1 115
· Visningar
60 619
Senast: sweep
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 124
IT & mobiler Fick igår en förfrågan om Marketplace på Facebook. Det var nåt med anpassade inställningar för rätt annonser. Är inte ett dugg...
Svar
3
· Visningar
411
Senast: Red_Chili
·
Småbarn Hjälp, pysselsakerna tar över vårt hem! 😅 vi har en snart 4-åring som älskar att pyssla och det får hon så gärna göra men alla grejer är...
Svar
7
· Visningar
980
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp