Vad pysslar vi med ?Del XC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Precis kommit till jobbet.

Sitter här och försöker mota bort tårar, var inne med unghästen på klinik idag och tja, det ser inte lovande ut. Shoppade skräpmat på vägen hit cola och energidryck samt choklad som jag ska moffa i mig i soffan ikväll. Den soffa jag hamnar i varje dag nu med både skadad hund och nu skadad häst.

Jag har just nu ingen ork till att ta tag i något.
Kram!
 
Precis haft en här som kikat på lite barnkläder jag rensat ut. Kul bara att hennes barn sprang rundor i hela huset och all återvinning står som ett berg i köket i massa kassar :o
Ska hämta mini vid två och ta bilen så jag kan ta med och slänga allt då. Skulle satt ut det i bilen innan hon kom men det glömdes av :p

Blir lite plugg till nu och dricka upp min vaniljlatte :d
 
Kollat på bkortslastbilar. Och förstod varför säljaren var så seg med att svara på vad som ingick i leasingen från dem. Dvs inget alls. Riktigt, riktigt dålig deal mao.
Har gjort en fin Excel med kostnader för olika alternativ/inköpspris. Undrar om det gör att jag får mer råd med en :confused: :angel:
 
Precis kommit till jobbet.

Sitter här och försöker mota bort tårar, var inne med unghästen på klinik idag och tja, det ser inte lovande ut. Shoppade skräpmat på vägen hit cola och energidryck samt choklad som jag ska moffa i mig i soffan ikväll. Den soffa jag hamnar i varje dag nu med både skadad hund och nu skadad häst.

Jag har just nu ingen ork till att ta tag i något.
Kram :heart
 
Ska ta mig i kragen och åka och handla. Beställt kattmat med och hoppas den jag har hemma räcker till leveransen nästa vecka :cautious:
 
Metacam is da shit. Så mycket enklare att ta ett stadigt tag om nackskinnet och spruta in. Ingen tablett som spottas ut. :up: Hon har ätit lite blötmat och klagar bittert över livet tror jag. Men mycket nosbuffar och lite kurrande. :heart Ska snart ringa kliniken och kolla om det fått provsvaren.
 
Precis kommit till jobbet.

Sitter här och försöker mota bort tårar, var inne med unghästen på klinik idag och tja, det ser inte lovande ut. Shoppade skräpmat på vägen hit cola och energidryck samt choklad som jag ska moffa i mig i soffan ikväll. Den soffa jag hamnar i varje dag nu med både skadad hund och nu skadad häst.

Jag har just nu ingen ork till att ta tag i något.
Stor kram :heartheart:heart
 
Precis kommit till jobbet.

Sitter här och försöker mota bort tårar, var inne med unghästen på klinik idag och tja, det ser inte lovande ut. Shoppade skräpmat på vägen hit cola och energidryck samt choklad som jag ska moffa i mig i soffan ikväll. Den soffa jag hamnar i varje dag nu med både skadad hund och nu skadad häst.

Jag har just nu ingen ork till att ta tag i något.

:heart :heart :heart Håll bara koll på blodsocker.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
957
· Visningar
51 245
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 058
IT & mobiler Fick igår en förfrågan om Marketplace på Facebook. Det var nåt med anpassade inställningar för rätt annonser. Är inte ett dugg...
Svar
3
· Visningar
402
Senast: Red_Chili
·
Småbarn Hjälp, pysselsakerna tar över vårt hem! 😅 vi har en snart 4-åring som älskar att pyssla och det får hon så gärna göra men alla grejer är...
Svar
7
· Visningar
962
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp