Bukefalos 28 år!

Vad pysslar vi med ?Del XC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Suck, just det där dömandet är en av de saker som får mig att bli så less på facebook.
Önskar jag tyckte att jag kunde avskaffa mig det bara, men man missar så mycket då, info från t.ex. föreningar etc.

Kör du djurambulans eller något sådant?
Instämmer. Jag använder inte Facebook sen ett halvår tillbaka och väldigt sporadiskt tidigare, men känner som du att jag ibland missar viktig info.
 
Bebisen sover (likaså pappan) så jag njuter av frukost i lugn och ro. Bara jag och hunden framför tvn.
 

Bifogade filer

  • 20180613_074227.jpg
    20180613_074227.jpg
    162,9 KB · Visningar: 24
Jo vi hade exakt samma diskussion då. Jag vet inte vad han jagar upp sig över, han gör det till en så mycket större grej än vad det är.
Nu kom vi fram till att jag eldar.
Är han innerst inne orolig för att huset ska brinna ner? Jag kunde få för mig speciellt när jag var själv hemma och jag hade eldat att det luktade onaturligt mycket rök och då måste jag upp och kolla. Är man inte van vid eldning så kan det kanske vara en rimlig oro.
 
Jag har hört att det är en sida på internet där man typ lägger in bilder på sin mat, sitt barn och sig själv. Där det finns massa olika grupper som man kan gå med i och där hälften inte lyssnar på den andra hälften.
Jahaja jag vill inte se mig själv på bild jag har inga barn att sätta på bild och mat är väl ändå till för att ätas :confused: Och om bara hälften lyssnar så är det kanske lika bra att vara tyst ;)
:D
 
Jag har hört att det är en sida på internet där man typ lägger in bilder på sin mat, sitt barn och sig själv. Där det finns massa olika grupper som man kan gå med i och där hälften inte lyssnar på den andra hälften.
Var det inte den sidan förresten som skapades för att Storebror skulle hålla reda på vad vi gör :cautious:
Jag hittade just min foliehatt :p
 
Är han innerst inne orolig för att huset ska brinna ner? Jag kunde få för mig speciellt när jag var själv hemma och jag hade eldat att det luktade onaturligt mycket rök och då måste jag upp och kolla. Är man inte van vid eldning så kan det kanske vara en rimlig oro.

Ja det är dels nåt sånt och dels att det blir ett krav, vi måste elda för värme och varmvatten. Han har lite svårt att hantera sånt ibland..
Nåja, det ger sig
 
Ja det är dels nåt sånt och dels att det blir ett krav, vi måste elda för värme och varmvatten. Han har lite svårt att hantera sånt ibland..
Nåja, det ger sig
Ja jag kan också tycka det är jobbigt med eldandet och veden även om jag dock alltid ska ha varmvatten förutsatt att inte pannan stannat igen :crazy: Men fördelarna överväger ju nackdelarna om man trivs med sitt boende i övrigt
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
1 310
· Visningar
70 887
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 247
IT & mobiler Fick igår en förfrågan om Marketplace på Facebook. Det var nåt med anpassade inställningar för rätt annonser. Är inte ett dugg...
Svar
3
· Visningar
428
Senast: Red_Chili
·
Småbarn Hjälp, pysselsakerna tar över vårt hem! 😅 vi har en snart 4-åring som älskar att pyssla och det får hon så gärna göra men alla grejer är...
Svar
7
· Visningar
983
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp