Vad pysslar vi med ?Del XC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Huvudvärken jag får varenda eftermiddag är horribel. Jäkla kropp att hålla på att trilskas!

Förra månaden hade jag blödningar i 3 veckor och pollenallergi de lux. Nu nervsmärtor och huvudvärk.

Jajja snart fredag.....
 
Huvudvärken jag får varenda eftermiddag är horribel. Jäkla kropp att hålla på att trilskas!

Förra månaden hade jag blödningar i 3 veckor och pollenallergi de lux. Nu nervsmärtor och huvudvärk.

Jajja snart fredag.....
Äsch snart onsdag och då får du ju träffa mig :D

Kl
Fortfarande inte hört nått om telefonen. Den skulle ju vara klar igår:meh: åker nog ner och hör efter.
 
Fick två jävla stenskott i framrutan på väg till stallet :rage: nu är vi hemma och jag är helt väck i huvudet. Bara middag kvar då...
 
Ferie!

Hurra hurra hurra! Listorna stämde inte när jag gick men det får vara så. Folk hoppar av, hoppar på, ändrar sig, och krånglar till det i största allmänhet ändå. Så f*ck that. De stämmer... typ.

I höst kommer nya kollegor. Stress och inskolning av färskingpedagoger. Men ferie först och främst.



1529419823895.png
 
Jag har fått tillbaka min telefon! Och jag har köpt en box vin, det är ju trots allt semester :cool: ska åka och köpa en bäddmadrass nu, och köpa lite mat. Min häst ska tydligen ha frukost på torsdag :cautious: :rofl: för övrigt är det 20 grader varmt och storm här, knappt så man kan gå i motvinden:meh:
 
Varit och tagit ut medicinen till katten, så onödigt att tappa bort ena kartan :meh: hämtade också ut ett paket och köpte mer jordgubbar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
1 138
· Visningar
62 058
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 133
IT & mobiler Fick igår en förfrågan om Marketplace på Facebook. Det var nåt med anpassade inställningar för rätt annonser. Är inte ett dugg...
Svar
3
· Visningar
414
Senast: Red_Chili
·
Småbarn Hjälp, pysselsakerna tar över vårt hem! 😅 vi har en snart 4-åring som älskar att pyssla och det får hon så gärna göra men alla grejer är...
Svar
7
· Visningar
980
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp