Vad sjutton håller vi på med, del XLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
@kolblakkur Då tycker jag det lutar åt en bra dag :D

Själv har man precis klämt i sig lunch och ska stressa iväg på den riktiga lunchen för att beställa tapeter. Känner mig faktiskt lite effektiv :)
 
Jag är typ vaken sen en timme tillbaka. Har massor att göra idag med eftersom jag var så slapp igår och inte gjorde många knop :meh: 05.45 kommer brorsan och hämtar mig imorgon för att skjutsa till Borlänge, ska ta tåget till Arlanda.
 
Ringt antenngubben då jag tappar nästan alla kanaler och parabolen sitter så dumt till
Så får vi se vad han kan göra.
Ska traska till affären och se om det är secret santapaketet som kommit.
 
Skaffade Spotify till telefonen igår. Gratisversionen, så är aningens irriterande när man bara kan använda shuffle och den dessutom slänger in låtar som inte är med i shuffle-listan. :mad:
Nåja fick prova på premium i 7 dagar så problemet är löst ett tag.
 
Ska få lasagne hos mamma idag vid 17, men jag måste få i mig nått innan dess så gör nudlar. Har iaf packat ihop paketen som ska med till mamma så jag blir av med dom och gjort klart mössorna mamma beställt.
 
Gav upp att rita av mönster, det var så jävla plottrigt så jag hittade inte rätt delar! :meh::mad:
Nu försöka laga brorsans byxor...
 
Regn här också nu.
För en liten stund sedan gick jag till affären, kände att jag var törstig men köpte mjölk istället för läsk för att undvika massor av socker. Nu drack jag en del mjölk, det är evigheter sedan och åh vad det var gott! :d
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Vi gifter oss i vår. En liten borgerlig vigsel och en blygsam men påkostad middag för 6 personer med hotellövernattning för alla som...
2
Svar
24
· Visningar
1 249
IT & mobiler Sist jag köpte lampa till jacka så köpte jag på stadium dessa var jätte bra. Köpte fyra nya i år. Har en oanvänd kvar. Den jag bytte...
Svar
2
· Visningar
308
Hemmet Det var en vattenläcka i taket för flera år sen i vårt hus (långt innan vi köpte det). Själva läckan är åtgärdad sen länge men tapeten...
2
Svar
30
· Visningar
1 204
Senast: sthu
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 177
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp