Bukefalos 28 år!

Vad sysslar vi med? Del LVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har snart jobbat klart för denna vecka. Har långhelg så jag ska jobba först på onsdag
Ska till vårdcentralen idag med min tå. Har fått nageltrång igen...
 
Ser ut som om jag åkt på en käftsmäll. Drog ut 1½ tand igår eller rättare sagt opererade ut och idag är jag öm och svullen. Ingen vacker syn.

Extra kul att visa sig ute bland kunder idag :D

Fast jag får mycket gjort :D
 
Snart så sitter vi där och susar fram i 35 knop. Längtar :love:
showimage

bild lånad från coronet.nu
 
Lyckades komma ifrån jobbet 1 timme tidigare :up: men det ställer till mina planer :cautious: I sover väl än, skulle hämta honom i ludvika 13.40 direkt efter jobbet. Men jag får väl åka hem å duscha å sen åka och hämta honom.
 
Någon här som är synsk och kan tala om för mig var jag gjorde av duken till matbordet i kuvösen,så jag slipper sy en ny.
Sen skulle jag behöva åka o köpa mer jord så mina tomater kan flytta ut,meeeeeeeeen NÅGON har fortfarande inte burit in innertaket som ligger i skuffen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
689
Senast: Ramona
·
Fordon Vi har flyttat från lägenhet till hus en bit från kommunikationer och inser att vi skulle behöva en andrabil. Dels för att inte bli...
2
Svar
21
· Visningar
948
Senast: Fetaost
·
Kropp & Själ Det finns säkert 100 sådana här trådar redan. Men jag behöver lite stöttning. Jag ska opereras den 30e, alltså nästa torsdag. Och jag är...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
3 667
Senast: SiZo
·
Kropp & Själ Min kropp har sina skavanker och ålderskrämpor, jag är nog halvvägs om inte mer i livet, men att förmågan till "bra" sex skulle dala...
Svar
14
· Visningar
1 182
Senast: Norma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hingstar som dött, 2024.
  • Tungband

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp