Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ladda upp bilder sen på tiken som blir din!Hon är födddet blev två tikar och fyra hanar och en tik är min
![]()
Men vad svårt det blev med namn dåaja, tur det är ett tag kvar.
Det håller vi också tummarna för!! Fyra totalt olika viljor här hemma…Namn är verkligen skitsvårt! Jag hade tur att nuvarande hund redan hade fått ett fint namn av uppfödaren. Annars brukar jag tänka att det är som med människobebisar, man ser vad dom ska heta när man får dom.![]()
Namn är verkligen skitsvårt! Jag hade tur att nuvarande hund redan hade fått ett fint namn av uppfödaren. Annars brukar jag tänka att det är som med människobebisar, man ser vad dom ska heta när man får dom.![]()
Minst 6Nu får ni räkna!
![]()
Vill fortsätta på temat och det har massa namn till hane men tycker det är svårare med tik, har ju redan valt det bästa namnet haha. Men tillslut sitter kommer det väl. Om inte annat så när man träffar henne!Namn är verkligen skitsvårt! Jag hade tur att nuvarande hund redan hade fått ett fint namn av uppfödaren. Annars brukar jag tänka att det är som med människobebisar, man ser vad dom ska heta när man får dom.![]()
6 stNu får ni räkna!
![]()
Minst 6
Japp! Dubbelt så många som vi räknat med!
Gud så spännande!Japp! Dubbelt så många som vi räknat med!![]()
Hon är beräknad nästa helg och rullar fram redan.Gud så spännande!
Min kompis tik ska få vilken dag som helst och det var så trångt på bilden att vi fick gissa på 7-10![]()
Blir förmodligen en vuxen hund för oss, sambon var inte sugen på valp. men känns som om det är svårare och få katterna och vuxen samspelta. Katterna har aldrig sett hund.![]()