Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaa det är väl toppen! Brukar tycka valpkurs är kul. Få komma iväg själv med valpen, öva på kontakt och nya miljöer och andra hundar. Inlärning av sitt och ligg är mindre relevant, jag brukar se det som bra tillfälle att öva belöning och samarbete. Sommaren är väl perfekt för detJag funderar om jag ska gå valpkurs...det börjar en veckan efter vi hämtar henne.. men samtidigt känner jag har jag tid med det i sommar? Var så himla många träffar. Men tycker att tex miljöbana lät skojigt! Sitt och ligg och sånt var väl mindre intressant.........
Jag funderar om jag ska gå valpkurs...det börjar en veckan efter vi hämtar henne.. men samtidigt känner jag har jag tid med det i sommar? Var så himla många träffar. Men tycker att tex miljöbana lät skojigt! Sitt och ligg och sånt var väl mindre intressant.........
Lita fick gå en så himla bra valpkurs, hon var egentligen för gammal men vi fick komma med ändå, den hade jag gärna velat gå med Dagny! Det var en kurs utan fokus på sitt o ligg utan det var olika balansbolls övningar och de fick vara modiga och växte så himla mycket av den kursen! Men gissar att den inte kommer bli av i sommar så får hoppas på den till hösten och kanske anmäla oss till en "vanlig" nu..Kör om det känns bra.När det väl blir valp för mig (med största sannolikhet inte i år, tyvärr) så tänker jag gå valpkurs så snart jag kan för att tidigt få in störnings- och miljöträning. Jag har inte lagt tillräcklig tid på det med labben och får ta igen det nu, vilket inte känns så jätteroligt.
Det är helt galet hur det skiljer i pris. Hundkurser har överlag blivit så himla dyrt!Nu såg jag en till valpkurs. 3000 kr för 3 träffar. De andra två jag sett är 1500 kr för 7 träffar.
Vilken skillnad![]()
Verkligen! Undrar om den verkligen blir full den kursenDet är helt galet hur det skiljer i pris. Hundkurser har överlag blivit så himla dyrt!
Så olika det kan vara.Jag kommer få det svettigt att packa upp "valppaketet" och hitta plats för allt
Visa bifogad fil 186114
Glad att jag inte köpt nåt (mer än ankor och sand till tunnelsäckarna vi inte orkat fixa på nåt år) för jag tror jag fått allt man kan tänkas behöva och lite till. Inklusive koppel och halsband med hennes namn
.
Så olika det kan vara.Jag fick bara en mapp med alla viktiga papper och en liten fryspåse med valpfoder.
![]()
Fy vad dåligt!När jag köpte Spock fick jag med köpeavtalet och stamtavlan hem. Åkte och köpte foder på vägen så han skulle ha nåt att äta.